בת 26 בלבד

טרגדיה: הגננת התמוטטה ונפטרה מול ילדי הגן

ציפי, בת 26 ואמא לשניים, בחרה להיות גננת כדי לתמוך בילדים מתקשים. אתמול היא חשה ברע ויצאה לשאוף אוויר אך התמוטטה בחצר הגן, ומותה נקבע בבית החולים (אקטואליה)

הגננת ציפי ע"ה (צילום: באדיבות המשפחה)

הגננת ציפי אלגלי ע"ה, אם לתאומים בני שנה וחצי, המשמשת כגננת בגן ילדים בצפת, הרגישה אתמול (שלישי) מחנק ויצאה לשאוף אוויר בחצר הגן אך לפתע התמוטטה ואיבדה את הכרתה.

הגננות המבוהלות הזעיקו למקום את שירותי ההצלה, צוות מד"א שהגיע לגן פינה אותה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה לבית החולים זיו בצפת תוך כדי פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

אילן שוחט, ראש העיר צפת ומחזיק תיק החינוך בעיר סיפר: "ציפי הגיעה בצהריים כרגיל לעבודתה בגן 'צבעוני' במסגרת תוכנית 'ניצנים'. לאחר זמן קצר חשה ברע, התקשתה לנשום, אמרה שהיא לא מרגישה את הידיים - והתמוטטה. זה קרה בדיוק בזמן חילופי המשמרת בצהריים. הגננת ושתי הסייעות הזעיקו את מד"א והרחיקו את הילדים לעבר המטבח. הפסיכולוג החינוכי נמצא בקשר עם הורי הילדים".

גיסתה של ציפי, ספדה לה בשיחה עם ynet ואמרה בבכי: "ציפי הייתה אמא מושלמת, חברה טובה ונשמה טהורה. היא הייתה בעלת הומור ושמחת חיים. לא ראיתי אמא כל כך מסורה לילדים שלה. היא הייתה כל כך מאושרת בהם. ציפי סייעה תמיד לכל מי שנזקק לעזרה ועשתה הרבה למען האחרים. אז למה? למה?".

מירב אוזן, שראיינה את ציפי לקראת קבלתה לעבודה, סיפרה: "שאלתי את ציפי למה היא רוצה להיות גננת, והיא השיבה: 'התמודדתי בדרך הקשה עם בעיות למידה ולקחתי על עצמי כשליחות ללוות ילדים מגיל קטן כדי להקל עליהם'. באותו הרגע אמרתי לה 'התקבלת'".

אתמול, בשעת לילה מאוחרת, הובאה ציפי למנוחת עולמים בבית העלמין במושב דלתון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר