ההסתבכות של נתניהו

גיבוי מבנט: נתניהו מתפקד טוב; הממשלה תמשיך להוביל

בצל ההתפתחויות הדרמטיות ב"פרשת בזק", הודיע השר בנט לפעילי מפלגתו כי נתניהו מתפקד טוב וכי הממשלה הלאומית תמשיך להוביל את ישראל • כחלון: אנחנו בתקופה לא סימפטית ונעימה (ארץ)

נתניהו, אמש (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חקירות לחוד וממשלה לחוד: למרות ההתפחויות הדרמטיות ב"פרשת בזק" - תיק 4000, ועובדת חתימתו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, על הסכם עד מדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה כי השותפים הקואליציוניים עושים כל שביכולתם כדי לשמור על שלימות הקואליציה.

שר החינוך נפתלי בנט שיגר הבוקר הודעה לפעילי מפלגת 'הבית היהודי' בה התייחס להתפחויות והודיע כי אין בכוונתם לפרוש ולפרק את הממשלה.

"אנחנו ממשיכים לנהל את ענייני המדינה כרגיל", הודיע השר בנט לפעילים, "כפי שכבר אמרתי, עניינים ערכיים הם לשיקול הבוחר, ועניינים פליליים יוכרעו במערכת אכיפת החוק".

בנט הוסיף ואמר כי "אנחנו מקווים מאד שראש הממשלה ייצא נקי מכל התהליכים, לטובתו ולטובת מדינת ישראל".

"למיטב שיפוטי", אומר בנט, "ראש הממשלה מתפקד כראוי, ויש לנו ממשלה לאומית טובה שתמשיך להוביל את ישראל".

אמש, התייחס שר האוצר ויו"ר 'כולנו' משה כחלון להתפחויות ואמר במהלך ביקור במגדל העמק כי "זה לא סוד ואי אפשר להתעלם מהעננה הכבדה והלא נעימה. כשרים בממשלה וכאנשי ציבור אנחנו בתקופה לא סימפטית ולא נעימה".

"מצד שני", המשיך כחלון, "אנחנו במדינת חוק והחוק אומר שיש אדם אחד במדינת ישראל שהחוק הסמיך אותו להגיש או לא להגיש כתב אישום, וזה היועץ המשפטי לממשלה".

בכך, מבהיר כחלון כי אין בכוונתו לפרק את הממשלה אלא להמתין להכרעת היועץ המשפטי לממשלה בעניינו של ראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר