נאמן לנתניהו

ניר חפץ שותק בחקירה ויישאר במעצר

יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו הובא לביהמ"ש לדיון בהארכת מעצרו בשל החשדות נגדו. נציגת רשות ני"ע אמרה בדיון: "חפץ לא משתף פעולה ושותק בחקירה" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חפץ בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

בבית משפט השלום בתל אביב נערך בשעה זו (חמישי) דיון בבקשת המשטרה ורשות ניירות ערך להאריך שוב את מעצרם של שאול אלוביץ', בעלי חברת בזק, ושל אשתו איריס ובנו אור, שנעצרו בשבוע שעבר במסגרת ההסתעפות החדשה בתיק 4000. מלבדם הובא להארכת מעצר נוספת גם יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו, ניר חפץ.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של בעלי חברת בזק, שאול אלוביץ', עד יום שני הבא. עו"ד ז'ק חן, סנגורו של אלוביץ' טען בבית המשפט כי "גם כך החקירה קשה לו. אומרים לו בחקירה שנגמרו לו החיים ושהוא יהיה שומר בסופרמרקט".

המשטרה ורשות ניירות ערך מבקשים להאריך את מעצרו של חפץ בשתי פרשות: זו שעניינה בזק וזו שמעלה חשד כי הציע לשופטת הילה גרסטל מינוי לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת פרשת המעונות, שבה מעורבת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו.

נציגת רשות ני"ע אמרה בדיון: "חפץ לא משתף פעולה ושותק בחקירה". בגין חלקו בפרשת גרסטל, תיק 1270, הוארך מעצרו של חפץ עד יום ראשון.

אתמול האריך בית המשפט את מעצרו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, שחתם על הסכם עד מדינה בפרשה, ב-15 ימים נוספים. פילבר ממשיך להעיד בחקירה המשותפת לרשות ניירות ערך והמשטרה. כמו כן, עובדים באתר "וואלה" כיום ובעבר ממשיכים למסור עדויות במשרדי רשות ניירות ערך. אבי אלקלעי, לשעבר עורך האתר ועורך בו כיום, ודב גילהר, שעבד בעבר באתר, הגיעו הבוקר למשרדי הרשות למסור עדות.

אתמול גם הוארכו בשישה ימים נוספים מעצריהם של מנכ"לית בזק, סטלה הנדלר, ושל סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, עמיקם שורר. השופטת, רונית פוזננסקי-כץ, כתבה בהחלטתה כי "כעת, משצו איסור הפרסום הוסר, ניתן לומר בפה מלא כי מדובר בפרשה המקימה מעבר לחשד מבוסס לשחיתות חמורה. המעשים בוצעו לפי החשד על ידי נושאי תפקידים בכירים במערכת השלטון ובחברת בזק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר