תאונה קטלנית

כביש 65: בן 50 התנגש עם רכבו בפרה ונהרג

גבר כבן 50 נהרג לאחר חצות הלילה כאשר רכבו התנגש בפרה בכביש 65 - מצומת צלמון סמוך ליישוב מסד • לכוחות ההצלה שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו (חדשות)

(צילום וידאו: תיעוד מבצעי מד"א; תמונה: דוברות המשטרה)

גבר כבן 50 נהרג לאחר חצות הלילה (ראשון) כאשר רכבו התנגש בפרה בכביש 65 - מצומת צלמון סמוך ליישוב מסד.

בשעה 00:48 התקבלה קריאה במד"א על רכב מסחרי שהתנגש בפרה. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום דיווחו על גבר כבן 50 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פאראמדיק מד"א נזייה סלייח סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו רכב מסחרי מעוך בצד הדרך ובמרחק כעשרה מטרים שכב גבר בשנות החמישים עם פציעה רב מערכתית, מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום. במרחק של עשרות מטרים ראינו את הפרה מתה על הכביש".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב ופרה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף טבריה וסובב כנרת דיווחו מהזירה כי נקבע מותו של נהג אחד מכלי הרכב שמעורב בתאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר כי "בכביש 65 סמוך לישוב קדרים ארעה תאונת דרכים קטלנית. רכב התנגש בפרה שעמדה על הכביש וכתוצאה מכך נהג הרכב בשנות ה-50 לחייו תושב אחד הישובים בצפון נפגע באורח אנוש.

"הצוות הרפואי שהגיע למקום ביצע פעולות החייאה בפצוע אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו במקום. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום סגרו את הזירה, בוחן תאונות בדרכו למקום".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר