פיני עזרא סייר במרכז קונסרבטוריון רון שולמית

חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק מורשת מן המזרח פיני עזרא בחן יחד עם מנהלי הקונסרבטוריון קיום קונצרטים מושקעים לנשים בתמיכת העירייה. "ברמה הכי גבוהה שיש יחד עם אווירה חרדית נפלאה" (חרדים)

(צילום: רון שולמית)

סיור מקיף ומקצועי נערך השבוע במרכז קונסרבטוריון רון שולמית החרדי המלמד בנות ומכשיר מורות בלימודי המוזיקה ברמה המקצועית ביותר ובפיקוח משרד החינוך. חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק מורשת מן המזרח פיני עזרא מש"ס שלו פעילות רבה וענפה למגזר החרדי כאחראי על תיק תרבות מורשת מן המזרח, בוחן את הדרכים לקראת הפקת אירועים גדולים נוספים לציבור הנשים החרדי בעיר ירושלים.

לאחר שפגש ביכולות המקצועיות של קונסרבטוריון רון שולמית במגמת הלימודים בסמינר שבילי בית יעקב, הגיע פיני עזרא לפגוש מקרוב ולשמוע ממנהלי המקום על היחידה המקצועית של הקונסרבטוריון - תזמורת נשים מיוחדת ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. חבר מועצת העיר הביע בסיור את התפעלותו הרבה מההשקעה שאינה נחסכת במאומה ע"י המנהלים מן התלמידות שמגיעות אל שכונת הר נוף מכל חלקי העיר ואף מחוצה לה ע"מ ללמוד מוזיקה ברמה גבוהה. כמו כן, הוא ציין בסיפוק רב כי שמע כבר מבעוד מועד מתלמידות רבות שעברו בקונסרבטוריון על ההוויי המיוחד השורר ברון שולמית, שזה בית ויוצר למוזיקאיות ומהווה משפחה חמה ותומכת באווירה חרדית ע"מ להפיק מכל תלמידה את המיטב.

"ביקרתי לא מכבר בסמינר שבו אתם מנהלים את מגמת המוזיקה, ונדהמתי והופתעתי ממה שהציגו בפניי", מספר פיני עזרא, "שמעתי ממורות ומנהלות כיצד בנות שלא היו שייכות כלל לחיבור הזה של נגינה ובפרט לנגן מוסיקה קלאסית, לפתע מנגנות בצורה מקצועית ומחוברות למוסיקה. אני יודע היטב כי כל זה משנה להן את החיים מקצה לקצה, מתגבר אותן בלימודים ובהישגים, בביטחון האישי ובבניה האישית. יישר כוחכם על מהפכה חשובה וחיונית זו".

בסיום הביקור, אמר פיני עזרא למנכ"ל קונסרבטוריון רון שולמית, בן ציון חסיד והמנהל המקצועי הראשי - מאסטרו ד"ר אורי ברנר כי הוא יוצא מהביקור מוקסם מאוד, וכי ברצונו לקיים בעתיד הקרוב קונצרטים לנשים עם שילוב של מוסיקה אומנותית לעם. מנהלי קונסרבטוריון רון שולמית הודו לח"מ העיר, פיני עזרא על כל פעילותו הענפה עבור התושבים, והביעו את הערכתם לכך שהוא בוחר להשקיע באירועי התרבות למגזר החרדי באיכות הגבוהה והמתבקשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר