סערה ברשת: קמפיין תרומות הלועג לנתניהו

נתניהו נמצא בחקירות הגורמות לו לסבל לא מועט, אך בארגון הדתי לאומי 'אחד לאחד', חשבו שזה מצחיק מספיק בשביל קמפיין גיוס כספים לכבוד חג הפורים ועוררו סערה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

בניגוד לקופות החרדיות שמפרסמות את גדולי ישראל תורמים להם ומברכים את התורמים כדי להעצים את התרומות ולהרחיב את מעגל התורמים, בציונות הדתית, כך נראה, מעדיפים לצחוק על ראש הממשלה נתניהו בניסיון לגייס כספים במגבית הפורים ומצליחים לעורר עליהם סערה פנים מגזרית.

ארגון 'אחד לאחד' העוסק בתרומות לאברכים דתיים לאומיים יצא בקמפיין לקראת חג הפורים תחת הכותרת "על המתנות האלה לא יחקרו אותך" כשהם מכוונים לחקירותיו של ראש הממשלה נתניהו. במודעה אף מופיעים סיגרים ובקבוקי שמפניה הרומזים לשמפניה הוורודה והסיגרים שהועברו לידי משפחת נתניהו.

המודעות עוררו סערה ברשת וזכתה לתגובות נסערות רבות חלקן אף מתוך הציונות הדתית. "קמפיין בציונות הדתית לועג לנתניהו על המתנות. מקווה שזה לא עוד תסמין האישה המוכה שמגישה את הלחי השנייה", כתב היועץ האסטרטגי ארי גלהר.

העיתונאי עמיחי אתאלי כתב "בנט אמנם מגבה את נתניהו אבל הציונות הדתית כבר מסתלבטת חופשי".

הרב יצחק נריה מארגון 'אחד לאחד' מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אם משהו נעלב אנחנו מבקשים סליחה, זה פורים ואווירה של חיוך ולכן בחרנו במשחק המילים הזה על מתנות. יש בזה גם קצת הפוך על הפוך, להגחיך את העיסוק בנושא ואולי באנו להגחיך את המשטרה דווקא ולא את נתניהו".

"במחשבה שנייה, יחקרו אותנו גם על המתנות האלה, אם עשינו את זה כמו שצריך אבל זה עם חוקרים אמיתיים בבית דין של מעלה שלא יישאו פנים ולא ייקחו שוחד", מוסיף הרב נריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר