הגרב"ד פוברסקי הגיע לנחם את עו"ד וינרוט

ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי, הגיע לביתו של "החברותא", עו"ד יעקב וינרוט, עמו הוא לומד אחת לשבוע כדי לנחמו על פטירת אחיו צביקה ז"ל ושוחח עימו ארוכות (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בימים אלו יושב פרקליט הצמרת עו״ד יעקב וינרוט, שבעה בעקבות פטירת אחיו צביקה וינרוט ז״ל. אל הבית ברח׳ הגלגל מגיעים רבנים, בכירי המשק ושועי המדינה על מנת לנחם את העורך דין המקושר.

אחה"צ (א') הגיע לניחום אבלים הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי ראש ישיבת פונוביז. הגרב״ד פוברסקי שוחח ארוכות עם וינרוט ואיחלו לו שלא יידע עוד צער ויגון.

בין הגרב״ד פוברסקי לויינרוט שוררת ידידות אמיצה רבת שנים כאשר הפרקליט מחשיב עצמו לתלמידו האישי מאז ימי לימודו בישיבת פוניבז. מזה שנים רבות השניים לומדים בחברותא מידי שבוע. לימוד עליו לא מוותר עו"ד וינרוט גם בימים העמוסים ביותר.

אנקדוטה מיוחדת נשמעה בעבר מפיו, כי שיעור אחד שלו עם ראש הישיבה עלה עשרות אלפי דולר כאשר אחד מלקוחותיו בספרד הזמינו להתייעצות ממושכת, אך וינרוט סירב בעקבות הלימוד המשותף, אך אותו לקוח לא התבלבל והעמיד עבורו את מטוסו הפרטי כדי שיוכל לטוס ארצה הלוך ושוב כדי שלא להחסיר את שעת האיכות הנדירה.

שיירתו של נתניהו בבני ברק

כזכור, במהלך השבוע ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו תחת אבטחה כבדה בבית ברח׳ הגלגל והגיע לנחם את פרקליטו הצמוד. נתניהו שהה במקום במשך שעה ולאחר מכן שב לביתו ברחוב בלפור שבירושלים.

היה זה הביקור השני של נתניהו בחודש האחרון בביתו של פרקליט הצמרת בבני ברק, לאחר שהגיע אליו להתייעצות דחופה עם חתימתו של עד המדינה שלמה פילבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר