שינוי בירושלים

בעוד שבוע וחצי: אין נסיעה בלי כרטיס רב קו

החל מתאריך 8.3.18 לא תנתן אפשרות תשלום באוטובוס ללא רב קו וכן תוך כמה חודשים לא תנתן אפשרות הטענה כלל באוטובוס אלא רק בעמדות הטענה ברחבי העיר (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הקמפיין)

החל מתאריך 8.3.18, כ״א באדר, לא תתאפשר רכישת כרטיסי נסיעה מנייר או טעינת רב-קו אצל נהגי האוטובוסים בירושלים. ובעצם על כל נוסע להגיע עם כרטיס רב קו טעון כבר לאוטובוס. על פי החברה הסיבה לשינוי הוא למנוע עיכובים והסחות דעת של הנהגים במהלך הנסיעה.

במטרה להקל על הנוסעים את ההסתגלות לשינוי ניתן יהיה בתקופה הקרובה להמשיך לטעון את כרטיס הרב קו אצל נהגי האוטובוסים, בחוזה חופשי יומי או בנסיעה בודדת וכן לרכוש כרטיס רב קו אנונימי. במסגרת זאת, תתאפשר רכישת כרטיס רב קו אנונימי וניתן יהיה להטעין עליו נסיעה בודדת במחיר 6.90 שקלים או מנוי חופשי יומי, בעלות של 13.5 שקלים, כנהוג כיום.

לבעלי כרטיס רב-קו עם שבב חכם, יתאפשרו דרכי הטענה ותשלום חדשות ומגוונות. ניתן להצטייד ברב-קו אישי במרכזי השירות של "על-הקו" ללא תשלום וברב-קו אנונימי בתשלום של 5 ש"ח ובקורא כרטיסים למחשב האישי ב-5 ש"ח.

במסגרת הרפורמה יוכלו תושבי ירושלים לטעון את כרטיס הרב קו בכל אחת ממאות הנקודות הפרוסות ברחבי העיר. לראשונה ניתן יהיה להטעין את כרטיס הרב קו גם בכל סניפי רשת "קופיקס" ורשת "מעיין 2000" בירושלים וכן בעשרות קיוסקים ועמדות מכירה הפרוסות ברחבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר