נחנך סניף בנק פאגי החדש בחיפה

באירוע מכובד ורב רושם נקבעו מזוזות ונחנך סניף פאגי המחודש בחיפה, באירוע השתתפו רבני העיר והקהילות החרדיות, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבנק הבינלאומי מר ינון שויקה, מנהלי סניפים וקהל אורחים רב (כלכלה, שיווקי)

סניף חדש לבנק פאגי. (צילום: יחצ)

מנהל הסניף מר יאיר גודינר, קידם את פני האורחים הנכבדים שהתפעלו כבר בכניסתם מהרחבות והחדשנות בסניף החדש, את האירוע הנחה העיתונאי אריה זיסמן שסיפר על ימי הבראשית של הבנק לפני עשרות שנים והיותו כבנק המוביל במגזר המכבד את צרכי הלקוח החרדי.

רב הקהילה החרדית הרב יחיאל יוסף במברגר נשא דברים ובירך את הבנק על הסניף החדש שייתן מענה מיטבי עבור הלקוחות, הרב במברגר ציין את חשיבות בנק המתנהל בצורה המתאימה ביותר עבור לקוחות שומרי תורה ומצוות.

כובדו בקביעת מזוזה, האדמו"ר מנדבורנא חיפה והרב יוסף יחיאל במברגר, רב הקהילה החרדית בחיפה שבירכו בחום את הנהלת פאגי ואיחלו המשך עשיה ברוכה, הצלחה מרובה מתוך סיעתא דשמיא.

מר ינון שוויקה מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבנק הבינלאומי, פתח את המעמד ואמר כי זהו יום מרגש לחנוך את פתיחתו של סניף פאגי חיפה המחודש , לאחר ששכן למעלה מארבעים שנה במקומו הקודם והיה למעשה אחד הסניפים הראשונים שפתח בנק פאגי בארץ. הדבר מלמד על הקשר העמוק וארוך השנים בעיר חיפה בין פאגי לקהילה הדתית-חרדית בעיר.

פאגי זכה וזוכה ללוות עשרות בשנים את קהל לקוחותיו מכל הקהילות הדתיות ובכלל, וכפי שציין מר שויקה בארוע: "על סמך דברים ששמעתי ותגובות שקיבלתי מלקוחות רק בערב הזה, אני יכול לומר בסיפוק, שפאגי אכן הצליח למצב את עצמו כבנק של הציבור החרדי בעיר הקשוב אליו ומלווה אותו בכל צעדיו. מר שוויקה הדגיש בדבריו כי צוות הסניף המוכר ימשיך לשרת את הלקוחות באותה מקצועיות ונאמנות, ומהיום - במקום מרווח יותר ומאיר פנים".

אורח הכבוד, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני , ציין כי לא פעם במשך תפקידיו הציבוריים נעזר באנשי הבנק עבור מקרים בהם עסק ותמיד נענה ברגישות ממנהלי הבנק ומנהלי הסניפים: "מרן הרב שך זצוק"ל אמר לי בתחילת דרכי כי עסקן פירושו לעזור לאנשים ואת זה הצלחתי לעשות בעזרתכם", אמר. בסיום, ציין גפני לשבח את פאגי שמאפשר ללקוחותיו לקבל את המענה המקצועי והמהיר תוך שמירה על האופי הייחודי.

באירוע השתתפו רבני העיר חיפה והשכונות, חבר מועצת עיריית חיפה אריה בליטנטל שאף עבד בסניף במשך שנים רבות ותרם להצלחתו, חבר מועצת עיריית חיפה מיכאל אלפר, ראש מועצת רכסים יצחק רייך, מנהלי מוסדות בעיר, מנהלי מערך פאגי ונציגי הבנק הבינלאומי.

הסניף החדש של פאגי בחיפה מציע מגוון שירותי בנקאות מקצועיים, מתקדמים ונגישים. בכניסה לבנין בו שוכן הסניף הוקמה "מבואה טכנולוגית" חדשנית ומתקדמת לרווחת הלקוחות, במבואה הוצבו ארבע מכונות חדשות להפקדת ומשיכת מזומן והפקדת צ'קים הפועלות 24 שעות בכל ימות השבוע, מלבד שבת כמובן. המכונות יקלו על הלקוחות ויאפשרו לקבל שירות ללא תור ובטווח שעות ארוך יותר.

הסניף עבר למשכנו החדש ברחוב הרצל 63 בחיפה, וקהל הלקוחות הרחב ממשיך ליהנות מכל השירותים הבנקאיים המתקדמים שמציע פאגי ללקוחותיו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר