מרגש במיוחד

מתנת יום הולדת: 10,000 הנחות תפילין ברחבי העולם

הרב יצי הורביץ שמרותק למיטתו בעקבות מחלה קשה חגג יום הולדת 46 וחבריו החליטו לשמח אותו במתנה שהוא ממש יאהב - הנחת תפילין. והיענות? אלפים מכל העולם (יהדות)

(צילום: פייסבוק)

מעל עשרת אלפים יהודים מ-15 מדינות ברחבי העולם התגייסו בכדי למלא את בקשתו של הרב יצחק הורוביץ, שמרותק למיטתו, וסובל ממחלת ALS.

הרב יצי הורביץ, חסיד חב"ד מארצות הברית חגג את יום הולדתו ה-46 וחבריו החליטו לשמח אותו ולהפתיע אותו במצוואה שהוא כל כך אוהב, תפילין. החברים נעזרו ברשתות החברתיות ופרסמו את המיזם האדיר תחת ההאשטאג #tefillinforyitzi והתוצאות לא אחרו לבוא.

מתוך פייסבוק

אלפי אנשים מכל רחבי הגלובוס החלו לשלוח תמונות שלהם כשהם מניחים תפילין לאנשים שונים כשהם נושאים שלטים תחת הכותרת "תפילין למען יצי". אחד הסיפורים המרגשים שצצו תוך כדי המיזם הנדיר היה של תלמידי בתי ספר בברוקלין שהגיעו לבית אבות והניחו תפילין לקשיש בן 105.

בלוס אנג'לס החליטו תלמידי מוסדות חב"ד הלומדים למבחני הרבנות, לקחת את המיזם כמה צעדים קדימה, והניחו תפילין ללמעלה מ-4,600 בני אדם. גם ראש העיר אריק גרסטי הודיע כי לוס אנג'לס כולה מצטרפת לחגיגות יום הולדתו של הרב.

מתוך פייסבוק

באתר חב"ד האמריקני, שם פורסם הקמפיין, ציינו שאחת הפניות המרגשות ביותר הגיעה מניו ג'רזי, שם סיפר ג'פרי קינגסלי שהוא חולה במחלה הקשה, וכמובן הוסיף תמונה שלו ושל בנו כשהם עוטים תפילין. הקמפיין לא פסח גם על ישראל, ובירושלים יצאו צעירות וחילקו נרות שבת ל-150 נשים.

דינה הורוביץ רעייתו של הרב הגיבה למיזם ולאלפי התמונות שהגיעו. "זה מהפנט", אמרה,"אני צריכה לבשל לשבת אבל יושבת במקום זאת עם יצי ומנסה לקלוט את מה שקרה".

מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק
מתוך פייסבוק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר