לרגל ז' אדר:

מתנדבי זק"א ת"א פקדו את בתי העלמין וערכו תפילות לזכרם של הנפטרים

בסיום היום השתתפו מתנדבי זק"א ת"א בסעודת המצווה שערכה חברה קדישא ת"א יפו אשר הזמינה את המתנדבים שעושים לילות כימים למען שמירת כבוד הנפטר (חדשות, שיווקי)

מתנדבי זק"א ת"א. (צילום: דוברות זק"א)

כמידי שנה, ביום ז' באדר, יום פטירת משה רבינו הידוע כיום גמילות חסד של אמת, עלו מתנדבי זק"א תל אביב על קבריהם של הנפטרים שטופלו במהלך השנה האחרונה על ידי המתנדבים. השנה עלו בבית עלמין נחלת יצחק, ביקשו את סליחתם שמא נהגו בהם שלא בכבוד, קראו סליחות ופרקי תהילים ואמרו קדיש. בנוסף עלו המתנדבים גם לציונו של הצדיק משטפנשט והעתירו בתפילה על הכלל והפרט.

בסיום התפילות בבית העלמין ביקש מנהל בית העלמין דב בריזל להודות למתנדבים על מסירותם במהלך כל השנה והסיוע הרב שהם מעניקים בבית עלמין זה, בפרט בסיוע בעריכת לוויות וקבורה בעת הצורך.

כמקובל משנות דור, ביום ז' אדר – יום פטירתו (ולידתו) של משה רבינו, מקבלים על עצמם כל העוסקים בחסד של אמת – החברות קדישא וארגון זק"א, כיום תענית ותפילות, לבקשת סליחות מן הנפטרים, שמא לא נהגו בהם כראוי ביום פטירתם בעת ההלוויה ועריכת הקבורה.

במוצאי יום התענית, התכנסו כלל המתנדבים יחד עם אנשי חברה קדישא גחש"א תל אביב יפו והמחוז לסעודת מצווה, האירוע המרכזי והמסיים של הצום, בהשתתפות חברי הנהלת חברה קדישא תל אביב יפו, עובדי החברה, ראשי זק"א תל אביב, רבנים ואישי ציבור. את המשא המרכזי השמיע רבה של תל אביב יפו הרב ישראל מאיר לאו שהודה לאנשי גמילות חסד של אמת על פעילותם הקשה ועל קידוש ש"ש שהם מקיימים מידי יום ביומו. סיום מסכת נערך על ידי רב חברה קדישא תל אביב וזק"א הרב יעקב רוז'ה.

מנכ"ל זק"א תל אביב הרב צבי חסיד ביקש להודות להנהלת חברה קדישא תל אביב והמנכ"ל הנמרץ הרב אברהם מנלה על אירוח מתנדבי זק"א באירועי ז' אדר כחלק משיתופי הפעולה המתקיימים במהלך כל השנה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר