נס בבני ברק

הזמר-המתנדב הציל את חיי הצעיר המוגבל

במהלך חגיגת פורים של מוסד 'שיח סוד' התמוטט חניך, אחד המדריכים במקום המתנדב בהצלה יחד עם הזמר שרוליק הרשטיק - המתנדב אף הוא, הצילו את חייו של החניך (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוד קליגר)

הבוקר (שלישי), הגיע אפרים וינברגר, חובש מתנדב ב'הצלה', לעבודתו כמדריך במוסד החינוכי 'שיח סוד' בבני ברק. היום, לכבוד חג הפורים הקרב ובא, ארגנו במוסד מסיבת פורים עם כלי נגינה וזמר על מנת לשמח את הילדים המיוחדים.

בתחילה, המסיבה התנהלה למישרין כשהמדריכים והחניכים חוגגים בצוותא בשירה וריקודים, אך לאחר שעה קלה נשמעו צעקות מאחת הפינות באולם כאשר התברר כי אחד החניכים איבד את הכרתו.

אפרים המדריך, ניגש למקום מיד ולאחר בדיקה מהירה של מצב ההכרה החל לבצע פעולות החייאה על החניך בן ה-28, תוך שהוא מיידע על כך במכשיר הקשר למוקד מד"א ומבקש להזניק למקום ניידת טיפול נמרץ.

למאמצי ההחייאה הצטרף לא אחר מאשר הזמר באירוע, שרוליק הרשטיק, שהגיע בהתנדבות למסיבה כדי לשמח את החניכים וגם הוא משמש כחובש מתנדב בארגון.

כעבור מספר דקות של פעולות מצילות חיים מאומצות והצטרפות של כוננים נוספים, בחסדי שמיים חזר הדופק לפעום והחניך החל לנשום.

צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע בינתיים למקום המשיך בטיפול רפואי מתקדם בחניך ופינה אותו לבית החולים, בליווי החובש אפרים, כשמצבו מוגדר קשה.

לאחר זמן, התקבל דיווח מבית החולים כי ב"ה החניך שב להכרה מלאה. לדברי הרופאים, הטיפול המקצועי והמהיר הציל את חייו של הצעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר