בעקבות טיפול רפואי

לראשונה בגור: הודעה על מצבו של האדמו"ר

לראשונה בחסידות גור, ניתן אישור על מצבו הרפואי של כ"ק האדמו"ר מגור בעקבות טיפול רפואי שעבר כ"ק בבית החולים הדסה עין כרם, זאת בניגוד לעבר אז הייתה הכחשה (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מגור ו'הדסה' (צילום: באדיבות המצלם, הדס פרוש - פלאש 90)

לראשונה בחסידות גור, נמסרה אמש (שלישי) הודעה רשמית על טיפול רפואי שעבר כ"ק מרן האדמו"ר מגור, אך עם זאת הפרטים המלאים על הטיפול - טרם פורסמו.

בשעות הבוקר המאוחרות אתמול, פונה האדמו"ר לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם הוא עבר טיפול רפואי תחת טשטוש.

בשעות הערב פרסם המזכיר הרב יצחק ברוידא לחסידים כי האדמו"ר עבר טיפול בהצלחה וכי הרבי חש בטוב.

יצויין כי זו הפעם הראשונה בה בחסידות גור מאשרים דיווח על מצבו הבריאותי של האדמו"ר, בניגוד למה שהיה נהוג בשנים עברו, בהן תמיד הייתה הכחשה מוחלטת סביב מצבו הבריאותי של האדמו"ר.

נכון לעכשיו, את ימי הפורים והשבת הקרובה צפוי האדמו"ר להעביר במחיצת חסידיו כרגיל, במידה ומצבו הרפואי יאפשר זאת.

הפרשן רביב דרוקר דיווח אמש ב'חדשות 10' כי בשל פעילותו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן נאלצו חולים ששהו בחדרים סמוכים לעבור לחדרים אחרים.

דרוקר טען בציוץ בטוויטר כי "האדמו"ר מגור התאשפז במחלקת כלי דם בהדסה עין כרם, בי"ח ציבורי עד כמה שבי"ח שרוטשטיין מנהל יכול להיות כזה. פינו לו 3 חדרים, סגרו את חדר המשפחות, הוציאו חולים מהחדרים, אחד הועבר למסדרון, ליצמן בא לבחור בעצמו את החדר ולכרכר שם, סמנכ"ל ביה"ח פיקח מקרוב, הוצמדו לאדמו"ר רופא ואח צמודים".

דרוקו הוסיף וכתב כי "שמו פרגוד במחלקה שלא יגיעו אנשים לא מורשים, מלשכת ליצמן מסרבים להגיב, ביה"ח טוען שהוא צריך לשמור על פרטיות, לכל מי שרצה להבין את הברית ליצמן - רוטשטיין, ששרדה מחאת ילדים חולי סרטן, הברית הזאת בנויה, בין השאר, על הדברים האלה".

מנהל בית החולים הדסה, פרופסור זאב רוטשטיין, התייחס בראיון ל-103FM לדיווח של דרוקר ואמר: "אני לא רוצה להגיב לדרוקר אך לכולנו ברור שהדיווח הזה לא נכון. אני נוהג לשמור על הפרטיות של המטופלים שלי ולכן אינני רוצה להתייחס למקרה הספציפי הזה, אך ברור שכל הדיווח הזה הוא שטויות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר