תיק 4000

יועץ התקשורת אלי קמיר שוחרר למעצר בית

אחד החשודים המרכזיים בפרשת תיק 4000 - ההטבות לבזק תמורת סיקור אוהד בוואלה, יועץ התקשורת אלי קמיר, שוחרר על ידי בית המשפט למעצר בית למשך שבוע (חוק ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
קמיר בבית המשפט (צילום: יריב כץ, ynet)

בית משפט השלום בתל אביב הורה הצהריים (רביעי) לשחרר למעצר בית למשך שבוע את יועץ התקשורת אלי קמיר החשוד בתיווך לשוחד בפרשת בזק (תיק 4000). קמיר מעורב גם בתיק 1270 ("מינוי תמורת זיכוי"), שבו הוא חשוד כי העביר לשופטת הילה גרסטל הצעה מניר חפץ להתמנות ליועצת המשפטית לממשלה תמורת סגירת תיק המעונות של שרה נתניהו.

פרקליטתו של קמיר אמרה בדיון היום: "הגענו להסכמות בחלקה מהדברים. אני מבקשת לקצר את מעצר הבית המוסכם. הוא בעל עסק עצמאי ויש לו הרבה לקוחות שצריכים אותו, והיעדרותו לתקופה מאוד ארוכה פוגעת".

השופט עלאא מסארווה, שהחליף בדיוני התיק את השופטת רונית פוזננסקי-כץ שהושעתה בשל מעורבותה בפרשת המסרונים, החליט לשלוח כאמור את קמיר למעצר בית למשך שבוע.

בהחלטתו ציין השופט כי "לפני החלטה לשחרורו של החשוד בתנאים מוסכמים ומחלוקת מסוימת. בדיון הקודם קבעתי את קיומו של החשד הסביר בקשר לחשוד הזה". עוד נקבע בהחלטה שניתנה בהיעדרו של קמיר כי אסור יהיה לו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך שלושה חודשים, למעט שותפו. עוד נקבע כי הוא יורחק ממשרדי בזק למשך 45 ימים.

כזכור, אתמול הודיע השופט יוסי טופף מבית המשפט המחוזי בתל אביב כי החליט לדחות את בקשת הערעור על המעצר של שניים מהחשודים המרכזיים בתיק 4000: שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, וחפץ, יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפיכך הם יישארו במעצר עד יום ראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר