תלמידי הישיבה קיבלו מהגר"ד לנדו את הקונטרס שחיברו

במעונו של הגאון רבי דב לנדו נערך מעמד מרגש בחלוקת חוברות "תורה דיליה" מפרי עטם של בני ישיבת "נתיבות חכמה" בראשות הגר"ד וולפסון והגר"ב נויבירט • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

מעמד מרגש ומיוחד נערך לבני ישיבת "נתיבות חכמה" שבראשות הגאונים רבי דניאל וולפסון ורבי ברוך נויבירט, בבית ראש ישיבת סלובדקה הגאון רבי דב לנדו. במעמד קיבל כל בחור את הקונטרס שחיבר על מסכת בבא קמא שנלמדה בזמן חורף בישיבה מידיו של ראש הישיבה כאשר הוא מברכו שיצליח בלימוד התורה.

לאחר חלוקת הקונטרסים נשא הגר"ד לנדו דברים בחשיבות כתיבת חידושי תורה: "ראיתי דרוש מגאון אחד רב מאיר עפשטין זקנו של מרן החזון איש על הפסוק "וישלך את העץ למים המרים וימתקו המים" יש המתקה שמכניסים מתוק למר אז המרירות נהפכת למתוק זה הפשט ב'וימתקו המים', אני רוצה לומר שלפעמים עמלים בתורה שמים זה תורה ומה שעמלים ועמלים ויוצא דבר מתוק לא רק התוצאה זה מתוק אלא כל העמל שעמלים ועמלים גם נהפך למתוק לא רק התוצאה הסופית".

וסיים הגר"ד בברכה: "תצליחו כולכם בהצלחה רבה ואין הצלחה אלא תורה". וכמו כן בירך את ראשי הארגון תורה דיליה ושאר העוסקים במלאכה שיזכו לסייעתא דשמיא הלאה בעבודת הקודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר