מהלילה בחצות

לראשונה: הגרלת 'מחיר למשתכן' גם באלעד וביתר עילית

בעוד מספר שעות, בחצות ליל פורים, תצא לדרכה הגרלת דירות במחיר מוזל במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן', כשבפעם הראשונה חלקן גם בערים החרדיות ביתר עילית ואלעד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההכרזה על ההגרלה החדשה (צילום: שר האוצר בפייסבוק)

שר האוצר משה כחלון מכריז היום (רביעי) על הגרלת ענק חדשה של יחידות דיור במסגרת תוכנית 'מחיר למשתכן', כשלראשונה חלק מהן יהיו באלעד וביתר עילית.

כמו כן, בפעם הראשונה בתוכנית זו, יוצעו לרוכשים מאות דירות שכבר בשלבי בנייה מתקדמים מאוד או אפילו מוכנות לאכלוס מיידי.

בדף הפייסבוק שלו פירט שר האוצר משה כחלון, ש'מחיר למשתכן' היא תוכנית הדגל שלו בתחום הדיור, כי הלילה, החל מחצות ליל פורים, תצא לדרכה ההגרלה הרביעית של תכנית זו, שתכלול כ-6,770 יחידות דיור ב-27 יישובים ברחבי הארץ, בהם בית שמש, רחובות, נתיבות, שוהם, גני תקווה, פרדס חנה, אלעד וביתר עלית.

ההתנגדות: "מחיר למשתכן לא יכול להיות פתרון חרדי" (צילום: יח"צ)

כ-650 דירות בירושלים ובעפולה, שנמצאות כבר בשלבי אכלוס מידיים, יוגרלו ב'קול קורא' של מועצת מקרקעי ישראל, שתציע ליזמים לשווק את יחידות הדיור בהנחה משמעותית לזכאים לדירה במסגרת מחיר למשתכן, בתמורה למענק מיוחד.

'מחיר למשתכן' היא שיטת מכירה של קרקעות המיועדות לבניית דירות, בה מתחרים יזמים שמעוניינים לזכות במכרז לבנייה, על המחיר הסופי של הדירה שאותה ישלם הקונה הסופי - המשתכן. הזוכה במכרז הוא זה שמציע את המחיר הסופי הנמוך ביותר לדירה, על פי תנאים שנקבעו במכרז.

לשם כך אף הוקמה מנהלת פרויקט מיוחדת, שתפקידה לפקח על עמידת הקבלן בהתחייבויותיו מול רוכשי הדירות ומול משרד השיכון.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר