הדוגמנים של החברה: ילדים בעלי מוגבלויות

חברת הבגדים האופנתית מבריטניה השיקה קמפיין חדש שעורר התרגשות רבה בעולם לאחר שהדוגמנים שנבחרו לייצג את החברה הם ילדים בעלי מוגבלויות (מעניין)

(צילום: אתר החברה)

רשת האופנה ריבר איילנד הבריטית, הזוכה לפופולאריות רבה בקרב הורים המעוניינים בבגדים חדשים לילדים, השיקה קמפיין חדש ויוצא דופן בו החברה להראות שהיא כאן בשביל כל הילדים, לא רק בשביל רובם, ושמה זרקור מיוחד ומחמם לב על אלה המתמודדים עם מגבלויות שונות. הרעיון המקסים הזה הוביל לתוצאה מדהימה, שמפנה את מירב תשומת הלב לחברה שעשתה צעד אחד רגיש ומתחשב.

הקמפיין החדש הושק לרגל חגיגות 30 שנות פעילות לחברה, ולכבוד המאורע השיקה החברה קולקציית ילדים חדשה וצבעונית. אך במקום להלביש בבגדים היפים דוגמנים צעירים, החליטו בחברה להגדיל ראש ולא ללכת אל המובן מאליו והמתבקש אלא לתת את התפקיד לילדים שיותר נדיר לראות על שלטי חוצות.

בין היפים, הפוטוגניים ובעלי שמחת החיים שבתמונות, ניתן למצוא את לויס גרום בת העשר, שנולדה עם תסמונת נדירה בשם טריזומיה 18, קורה בישופ בת השש, שנולדה עם תסמונת דאון, טדי ברימן בן החמש הסובל משיתוק מוחין וגבריאל סוהוטה המתוק, גם לו תסמונת דאון.

בהודעה הנרגשת שמסרה החברה נאמר "הילדים בקמפיין, כולם מגוונים, מעוררי השראה וייחודיים, הילדים האלה הם קבוצה חד פעמית ונדירה, ומעבר לזה, כולם גם חלק מקהל לקוחותינו. התמודדנו עם אחד הנושאים החמים כיום: הגיוון והייצוג של אוכלוסיות במדיה, בצורה כיפית ומעצימה, והעברנו את הנקודה באופן ברור. מדובר בקמפיין מתקדם עבורנו, ואנחנו מרגישים שחשוב להכנס ככה לשנתנו השלושים בריבר איילנד."

לקמפיין הייחודי קראה החברה ׳תוויות שמים על בגדים׳.

אתר החברה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר