אבל ב'אור אלחנן'

עצרו את חגיגות שושן פורים והשתתפו בהלוויתו של חברם

תלמידי ישיבת 'אור אלחנן' התעוררו בשושן פורים לידיעה הנוראה על פטירת חברם גבריאל יפלח ז"ל לאחר שסבל מהמחלה הנוראה • לאחר שהשתתפו בהלוויה יצאו התלמידים ל'מגבית הת"ת' (חרדים)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
גבריאל יפלח ז"ל (צילום: משפחה)

אבל בישיבת 'אור אלחנן': במהלך שמחת שושן פורים, הלך לעולמו הבחור גבריאל יפלח ז"ל , בדמי ימיו, כשהוא רק בן 20 לאחר מחלה קשה.

ביום פורים דמוקפין (שישי) קמו בחורי ישיבת אור אלחנן לידיעה הקשה על פטירתו של חברם גבריאל יפלח ז"ל. ההלוויה יצאה מהישיבה בבוקר יום הפורים ללא נשיאת הספדים מפאת היום, ולאחר מכן יצאו הבחורים בלב כבד לאסוף כספים כמנהג תלמידי הישיבות.

גבריאל ז"ל הגיע מצרפת לפני כשנה ללמוד בישיבה, חבריו מספרים עליו כי הוא היה "בחור נחמד, עליז, ומאוד שמח. תמיד הוא חייך. הוא היה מתמיד גדול, חבל לנו מאוד על לכתו".

כמה חודשים לאחר שהגיע לישיבה החל להרגיש כאבים בראשו. ובשבת אחת חש כאבים עזים והתעלף, ראש הישיבה והרבנית לקחו אותו לטרם ומשם פינו אותו מיד לביה"ח שם גילו לו את המחלה הקשה.

בימים האחרונים חלה הידרדרות קשה במצבו וכאמור, ביום שישי בבוקר, יום פורים דמוקפין, השיב את נשמתו ליוצרה לצד בני משפחתו שהגיעו במיוחד לשהות לצידו בשעותיו האחרונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר