לקראת הבחירות

ביום רביעי: פריימריז ב'שלומי אמונים' בצפת

הבחירות הפנימיות בקהילות החסידים בעיר צפת - מפלגת 'אגודת ישראל' - ייערכו ביום רביעי הקרוב. ביום שלישי בלילה תיסגר רשימת המועמדים והתוצאות יפורסמו ביום שישי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
צפת. אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

הבחירות הפנימיות בקהילות החסידים בעיר צפת - 'אגודת ישראל' (שלומי אמונים) - שהחלו בבחירות המקומיות בשנת 2013, בערים צפת ובית שמש, ייערכו ביום רביעי הקרוב בצפת.

המתמודד הבולט בצפת הוא נחמן גלבך מי שמשמש כיום בתפקיד חבר מועצה בקואליציה, בימים הקרובים צפויים להגיש נציגים נוספים את מועמדותם. ביום שלישי בלילה, תסגר רשימת המועמדים והבחירות ייערכו ביום רביעי. התוצאות יפורסמו ביום שישי שלאחר מכן.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר נחמן גלבך כי הוא צפוי להתמודד בבחירות הקרובות. עמיתו מהאופוזיציה אליעזר לזר הרואה עצמו כמועמד לראשות העיר, לא צפוי להתמודד בפריימריז.

במודעה שפורסמה בערב שבת בבתי הכנסת נכתב: "לכל אחד ואחד הנמנה על החסידויות והקהילות שחתמו על מכתב האחדות הזכות להציג עצמו כמועמד להיות ברשימת אגודת ישראל בצפת".

עוד נכתב כי "על כל מבקש להתמודד, להציג מכתב תמיכה - מינוי של לפחות אחת מהקהילות החסידיות, חתום על ידי ראש או רב הקהילה או מי מטעמו, וכן יתבקש המועמד לחתום על מסמך הסכמה לתוצאות הבחירות ולסיעה הנבחרת, ולקבל על עצמו את מרותם של רבני הקהילות בין במידה שייבחר ובין במידה שלא ייבחר.

"כמו כן יתקבלו באי כוח הקהילות שיבחרו את מועמדם, והם יתבקשו להציג מכתב מינוי חתום על ידי ראשי הקהילה וכן יתבקשו באי הכוח לחתום על מסמך הסכמה לתוצאות הבחירות ולסיעה הנבחרת ולפעול למענה ולהצלחתה בבחירות לעיריית צפת. הגשת המועמדות אצל מזכיר הוועדה הר"ר יצחק אייזיק ליפשיץ. עד ליום שלישי. תוצאות הבחירות יפורסמו בערב שבת".

חברי ועדת הבחירות הם מבכירי 'שלומי אמונים': יו"ר ועדת הבחירות אברהם שוורץ, וחברי וועדת הבחירות מנדי שוורץ, זלמן ארנסטר, נפתלי לדרברגר וחיים בוים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר