יוזמה מיוחדת

הירושלמי ש"מציל" נוסעים ברכבת הקלה

יוזמת חסד יפה ומרגשת של תושב ירושלים שהחליט לרכוש כרטיסי רב קו אנונימיים ולהטעין בהם נסיעה אחת כדי לסייע לאנשים שנתקעים ברכבת הקלה ללא כרטיס נסיעה (מעניין)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שי מלטבשי והכרטיסים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של מלטבשי)

יוזמה מדהימה ומחממת לב של תושב ירושלים בשם שי מלטבשי, הופצה ברשת וזכתה לאלפי לייקים ושיתופים כמענה להתנהלות חסרת הלב לעתים של פקחי הרכבת הקלה שמעניקים דוחות גבוהים לנוסעים בלי כרטיס מתוקף או במקרי טעויות.

"אתם בטח מזדהים עם הסיטואציה, עולים לרכבת ובגלל הלחץ לא מתקפים או רואים מישהו שחוטף דוח בגלל חוסר תשומת לב. בדרך כלל המזל מזמן את הפקח/ית בדיוק ברגע הזה. ויום אחד כשעליתי לרכבת מישהו תיקף עליי כי הכרטיס שלי היה ריק והציל אותי מדוח מיותר. בשביל זה פתחתי במבצע עצמאי משלי לפניי שנה ומשהו. "תעביר את זה הלאה"", סיפר מלטבשי בדף הפייסבוק שלו כשהוא מציג כרטיסי רב קו אנונימיים עליהם מופיע הכיתוב "תעביר את זה הלאה".

"קניתי עשרה כרטיסים בפעם הראשונה והטענתי כל אחד מהם ב-5.9 ש"ח, מספיק בדיוק להציל נוסע/ת אחד חסר מזל שבדיוק נגמר לו והפקח בדרך אליו. וכשאני נתקל בסיטואציה כזו אני שולף אחד מהארנק מתקף בשבילו ומבקש, תטעין אותו בנסיעה אחת ותעביר את זה הלאה בבקשה. עוד מצווה ועוד מצווה. בשנה האחרונה קיבלתי מחברים ומשפחה עוד ועוד כרטיסים כאלה. היום חילקתי את האחרון שהיה לי (100 במספר!!!) לבחור צעיר שלא שם לב שהכרטיס שלו ריק. אז קניתי לי עוד שלושה כאלה חדשים", ריגש מלטבשי את הגולשים.

שי מלטבשי והכרטיסים (צילום: מתוך פייסבוק)

"אז אם קיבלתם כרטיס כזה אני מבקש, תעבירו את זה הלאה. לא בשביל שום דבר חוץ מטוב לב בין אנשים זרים ברכבת", כתב מלטבשי שהתפרסם בעבר כאשר הרים את דגל המאבק כהלום קרב שלא זכה לטיפול מתאים. מאז הצליח מלטבשי להשתקם וכמו שנראה גם להפיץ חסד וחמלה כלפי אחרים כמו גם במאבק שלו נגד הנפצים שגורמים לחרדות עבור הלומי הקרב, מאבק שזכה אף הוא בתמיכה של עשרות אלפי לייקים ושיתופים.

גם הפעם, הרעיון המקסים של מלטבשי זכה כאמור לאלפי לייקים ולתגובות רבות ובהחלט מדובר בחסד אמיתי שיכול למנוע אי נעימויות קשות מעוברי אורח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר