טור אישי

תחפושת, אחרי פורים // אבי רבינא

תמימות, טיפשות ואולי מיושנות וזיקנה הביאו כנראה את לפיד לחשוב ש"התמונה הספונטנית" עם ה"חרדי המפגין" תעבור בקלילות לסדר היום ואולי אף תגרוף לו רווח אלקטורלי (דעות) תמימות או טיפשות גרמו ללפיד לחשוב שתמונת ה"חרדי המפגין" תביא לו רווח אלקטורלי

אבי רבינא | כיכר השבת |
לפיד והתחפושת (צילום: מתוך הפייסבוק של 'יש עתיד')

מופע האימים הקומי של יאיר לפיד הבוקר (ראשון), ממשיך את חגיגות ה'עדלאידע', ומעורר סערה וגיחוך ברשתות החברתיות.

התמונות שנחשפנו אליהן הבוקר מתוך הפגנת 'יש עתיד' מעוררות תחושת גיחוך ורחמים. בתמונות נצפה לפיד לצד פעיל וותיק שלו, המחופש לחרדי, שמפגין נגד הגיוס – תיאטרון האבסורד במיטבו.

מיותר לציין שאנשי ה'ניו מדיה' של "יש עתיד" פועלים ממש בשעות אלה למזער את הנזקים ולצמצם את האסון. כל התמונות שמוכיחות קשר של "החרדי" לאירועים קודמים של "יש עתיד" נמחקו מהרשת לאלתר ובמשרדי המפלגה שוררת מבוכה רבתית.

דווקא יאיר לפיד, שועל תקשורת מנוסה, המציג "פוליטיקה חדשה" ומנסה בכל מאודו לשדר אמינות, נופל פעם אחר פעם במלכודת הדבש של מצג השקר הטלוויזיוני.

תמימות, טיפשות ואולי מיושנות וזיקנה הביאו כנראה את לפיד לחשוב לכאורה ש"התמונה הספונטנית" עם ה"חרדי המפגין" תעבור בקלילות לסדר היום ואולי אף תגרוף לו רווח אלקטורלי.

אולם, החשיבה הזאת תואמת את ימי הזוהר התקשורתיים שלו עת הגיש את אולפן שישי וקבע סדר יום. מאז עברו כמה שנים - נצח בעידן הדיגיטלי. הכללים התקשורתיים בהם הורגל לפיד שייכים לעבר עת ערוץ 2 היה השליט הבלתי מעורער של עולם התקשורת.

לפיד והתחפושת (צילום: מתוך הפייסבוק של 'יש עתיד')

כיום, כל נער המחזיק במקלדת, יכול לעשות 'בית ספר' לאליטה התקשורתית המיושנת ובתוכה כמובן לפיד.

כך מצאנו את עצמנו הבוקר עומדים מול התמונה המגוחכת של יאיר לפיד העומד לצד פעיל "יש עתיד" המחופש לחרדי ומפגין נגד הגיוס. זיוף זול שכזה בימינו, נחשף עוד לפני שמגיע לאפקטיביות, ובמקרה דנן פועל בבומרנג נגד יאיר המיושן.

אני בטוח שמהיום, גם לפיד המנוסה ייאלץ לוותר על הטריקים המגוחכים הללו וינסה להציג אמת בדרכו לבית ברחוב בלפור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר