חשיפת "כיכר השבת"

הערב: כינוס 'מועצת גדולי התורה' הראשון של "בני תורה"

12 החברים ב"מועצת גדולי התורה" שהוקמה ב'פלג' בעקבות פטירתו של ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אוירבך, תתכנס הערב בפעם הראשונה כדי להדגיש: הולכים בדרכו ללא כל שינוי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אוירבך זצ"ל (צילום: שלומי כהן - פלאש 90)

כפי שנחשף היום (ראשון) ב"כיכר השבת", מועצת גדולי התורה החדשה, שהוקמה על ידי "הפלג הירושלמי" בעקבות פטירת ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל, תתכנס בפעם הראשונה.

• לאחר ה'שבעה'; "מועצת רבני בני תורה" תתכנס לראשונה

הכינוס יתקיים בשעה הקרובה בביתו של הגר"ש אוירבך בשכונת שערי חסד בירושלים, והרבנים שיטלו בו חלק ישאו דברים אודות הצורך לשמר את דרכו של הנפטר ללא שינוי כלשהו.

מטרת הכינוס היא להמשיך את מורשתו ודרכו של הגר"ש אוירבך, זאת בביסוס 'מועצת' בת 12 חברים המזוהים עם "הפלג", שתתכנס מדי תקופה לשם קבלת הכרעות בנושאי ציבור ומוסדות החינוך שלהם.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי בין היתר צפויים הרבנים להעלות את היוזמה לקיים עצרת ענק באיצטדיון ארנה בירושלים בימי חודש ניסן, לזכרו של הגר"ש אוירבך, עבור תלמידיו שצועדים בדרכו.

רוב חברי ה'מועצת' החדשה, בביתו של הגר"ש אוירבך, בחייו (באדיבות המצלם)

לדברי גורמים המעורים בהקמת ה'מועצת', בכינוס ידגישו הרבנים את הצורך לשמר את דרכו של מרן ראש הישיבה זצ"ל את המשך חיזוק המוסדות שהושתתו 'על טהרת הקודש' כפי שהיתווה הגר"ש אוירבך ואת ההליכה בדרכו ללא שום שינוי.

בכינוס ישתתפו חברי ה"מועצת" הגאונים רבי צבי פרידמן, רבי ברוך שמואל דויטש, רבי ישראל יצחק קלמנוביץ', רבי עזריאל אוירבך, רבי שמואל מרקוביץ', רבי אשר דויטש, רבי יהושע ארנברג, רבי צבי רוטברג, רבי זבולון שוב, רבי אהרון דב זלזניק, רבי צבי שינקר, רבי בן ציון בורדיאנסקי ורבי משה שמידע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר