מפת הכלבים

הנתונים: כמה כלבים חיים בקריית ספר החרדית?

מראה של חרדי מסתובב עם כלב הוא מראה חריג במיוחד, וכעת מתברר שלא בכדי. פורסמה רשימת הערים המובילות בגידול כלבים. בתחתית הרשימה - ערים חרדיות (בארץ)

תמונת אילוסטרציה (צילום: Aaed Tayeh, פלאש 90)

חשבתם שכלבים מצויים רק בערים החילוניות והמעורבות? אתם כמעט צודקים. דו"ח מיוחד שפרסם משרד החקלאות בנושא הכלבים במדינה, גילה כי הערים החרדיות, כצפוי, נמצאות בתחתית רשימת הערים בהן גדלים כלבים.

מי שכמובן תופסת את המקום הראשון בכמות הכלבים שחיים בה היא תל אביב, עם 32,000 כלבים, אחריה נמצאות חיפה באר שבע וראשון לציון, כאמור, בתחתית הרשימה נמצאות הערים החרדיות, כשהמובילה שבהן היא העיר ביתר עילית שמספקת מספר "שיא" של כלבים, באופן יחסי: 19 כלבים, שנייה לה רכסים, עם שישה כלבים, והאחרונה: מודיעין עילית, עם שלושה כלבים בלבד.

(Gershon Elinson, פלאש 90)

עוד עולה מן הנתונים כי גזע הכלבים האהוב ביותר על הישראלים הוא הפקינז, שכבר שלוש שנים ברציפות שומר על תואר הכלב האהוב ביותר בישראל עם 17,910 כלבים.

כלבי הפקינז, אפשר להבין למה הם כל כך אהובים?

למקום השני הגיע הלברדור עם 15,815 כלבים, אחריו השיצו עם 15,615 כלבים, אחריו הרועה הגרמני. הפינצ'ר הקטן נועל את החמישייה הראשונה.

במשך חמש השנים האחרונות היה השם "שוקו" הנפוץ ביותר בקרב הכלבים בישראל, אך השנה הוא פינה את המקום לשם "לואי" שכבש את הפסגה בעזרת 3,476 כלבים שקרואים כך. השם מיקה שמר על מעמדו בקרב הנקבות ונבחר לשם האהוב ביותר לכלבות זו השנה השישית ברציפות עם 4,252 כלבות העונות לשם הזה. כשהשמות הנוספים שזוכים לפופולריות רבה בקרב מגדלי הכלבים הם לולה, לונה, בל ומוקה ואצל הזכרים ג'וני, לאקי וסימבה.

כמו בכל שנה, מתפרסמים גם השמות המוזרים ביותר לכלבים: אוחנה נבחר לשם המוזר ביותר, ואחריו חתונה, אבטיח, וסופגניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר