"מתנצל שוב"

בעקבות מחאה ברשת: קובי אריאלי מתנצל

קובי אריאלי, שדרן גל"צ, נאלץ להתנצל שוב על דבריו נגד הרב מאיר כהנא בעבר. "אוהביו ותלמידיו מקללים אותי וכו' והאמת שהם צודקים, זו הייתה אמירה מגעילה" (ברנז'ה עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מחאת רשת התחוללה ביומיים האחרונים על ידי פעילי ימין ביניהם ברוך מרזל דווקא נגד השדרן הדתי ימני של גל"צ קובי אריאלי, שיחליף את אראל סג"ל הפורש מדי בוקר ב-11, זאת בשל דברים שאמר בגנותו של הרב מאיר כהנא הי"ד שנרצח על ידי מחבל ערבי בניו יורק.

אריאלי, השמיע בתוכנית 'המילה האחרונה' לפני כשנה "מונולוג של שנאה", כפי שטענו פעילי הימין, כלפי כהנא והצליח להפתיע אפילו את שותפתו לאותו שידור עירית לינור.

"...המילה המלוכלכת ערבוש. אני זוכר אבא שלנו,בגיל צעיר מאד היה מייסר אותנו כשהיינו אומרים ערבוש וזה חלחל בי.. אני זוכר את מאיר כהנא, שזה שם שלא כל מוזכר בימים האלה,ולא בצדק, כי חייבים להזכיר אותו כי הוא קשור ל.. לא, האיש ומורשתו, תודה לא-ל מחסדי שמיים נפטרנו מנוכחותו המתועבת בעולם הזה...כן בחסדי שמיים ששלחו מישהו שעשה את העבודה...", אמר אריאלי.

לינור החילונית מיהרה להסות אותו ואמרה: "לא, אנחנו לא מדברים על דברים כאלה בתוכנית הזאת, לא, לא רוצחים".

אריאלי: "לא, אני כן, מעניין, אני כן.. ואני זוכר אותו עומד על גדר בשכונה שלנו, ואני זוכר שהוא היה מסית ומדיח ואני זוכר שהוא לא הילך עלי קסם מעולם, מעולם, למרות שזה היה טבעי שהוא ילך עלי קסם. הוא דיבר מאד יפה על הגדר שם בגבעת שאול. הוא לא הילך עלי קסם, לא הוא ולא אנשיו ולא מסריו.. ובשקט, בעדינות, לאורך כל השנים האלה, נבטו זרעים רעילים שלא קשורים לפוליטיקה-זאת גזענות לשמה-זה קשור קצת ליציעים בטדי...זה קשור לשנאת ערבים. זה לא קשור לאינתיפאדה, לא הראשונה, לא השנייה ולא השלישית".

כאמור הדברים עוררו סערה של ממש וקריאות להחרים את התכנית, ואריאלי מיהר להתנצל בדף הפייסבוק שלו: "מישהו פרסם דברים לא יפים שאמרתי פעם ברדיו על הרב מאיר כהנא ואוהביו ותלמידיו מקללים אותי וכו' והאמת שהם צודקים. זו הייתה אמירה מגעילה שנאמרה מתוך זעם גדול וכבר התנצלתי עליה אלף פעמים ואני מתנצל עליה שוב".

למרות ההתנצלות, לא כולם מקבלים אותה. "אם היו נאמרים דברים הרבה פחות חמורים על רוצחו של רוה"מ רבין, שום התנצלות לא הייתה עוזרת, אריאלי לא היה רואה מיקרופון עד סוף ימיו. מי שמשב ומהלל רוצחים, הוא איש מעוות, התירוץ שהוא היה בשעת כעס מחמיר את העניין. שדרן רדיו אמור לשלוט בעצמו", אמר בתגובה פעיל הימין ד"ר מיכאל בן ארי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר