"בגלל המגילה"

הרוצח נדב סלע סירב להעיד בבית המשפט

נדב סלע, שרצח את אשתו וילדיו, ובן השכנים נחמן עתיה, לא העיד בביהמ"ש משום שסניגורו לא הספיק לתדרך אותו כנהוג. הסניגור: לא הספקתי כי רצה לקיים מצוות קריאת מגילה (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נדב סלע ודברי ההורים השכולים בבית המשפט, היום (צילום: שמיר אלבז, ynet)

נדב סלע, שרצח לפני כשנה את אשתו מור, את ילדיו יוסף ובנימין ואת בן השכנים נחמן עתיה, הודיע היום (שלישי) לבית המשפט כי הוא לא מעוניין למסור את גרסתו.

בפעם הראשונה מתחילת משפטו, דיבר סלע באופן ענייני, ולשאלת שופטי ביהמ"ש המחוזי בנצרת, השיב כי הוא מודע לזה שאם לא יעיד זה עלול לפעול לרעתו.

לדברי הסנגור, עו"ד ארז מושקוביץ מהסנגוריה הציבורית, הוא לא הצליח לתדרך את סלע לקראת עדותו - ולכן הוא לבסוף לא העיד - משום שטען לו ש"שעליו ללכת לקריאת מגילה".

בדיון היום נכח לראשונה אביה של הנרצחת, איתן כרסנטי, שאף התפרץ בתחילת הדיון וקילל את סנגורו של מי שרצח את בתו ונכדיו. בתום הדיון יצא עו"ד מושקוביץ מהאולם מלווה באנשי משמר בית המשפט.

האב השכול אמר בתום הדיון, לפי הדיווח ב-ynet, כי ההליכים מתמשכים יתר על המידה, בזמן ש"כולם יודעים מה הוא עשה, אין שום ספק. אז למה למשוך עוד ועוד? כבר מזמן הכול היה צריך להיגמר וזהו. לא היינו צריכים להיות פה בכלל".

הנרצחים: האם דור וילדיה יוסף ובנימין (צילום משפחתי)

גם האם השכולה, רוית, שמגיעה לכל דיון מאז החל המשפט, אמרה: "אני אמשיך ואגיע לכל דיון, וארדוף אותו. שהוא יידע שכמו שהייתה לדור משפחה תומכת ואוהבת לפני, ככה נמשיך ונתמוך בה אחרי. אמשיך עד שאשמע את המילה אשם".

נחמן עתיה, בן השכנים שנרצח אף הוא (צילום משפחתי)

בתוך כך, חוות הדעת הסופית של הפסיכיאטר המחוזי, שהוגשה היום, קובעת כי אמיר בסטיקר שרצח לפני כחודשיים באשדוד את שכנו איתי מור, איננו כשיר לעמוד לדין. בחוות הדעת שנמסרה לצדדים, הזכיר הפסיכיאטר את העובדה כי בסטיקר טען שביצע את הרצח משום ששמע "קולות בשר ודם" שהורו לו לעשות כך.

לדבריו, הרוצח לא היה כשיר בזמן הרצח ו"לא הבדיל בין טוב לרע".

הרוצח אמיר בסטיקר, בבית המשפט (צילום: גדי קבלו, ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר