האיומים מחריפים

ישראל ביתנו: אם חוק הגיוס יעבור - נפרוש

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' ח"כ רוברט אילטוב מאיים כי במידה וחוק הגיוס הנוכחי יעבור בקריאה שנייה ושלישית הרי שסיעתו תפרוש: 'חוק הגיוס הוא עניין עקרוני עבור ישראל ביתנו' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילטוב וליברמן (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' ח"כ רוברט אילטוב מאיים היום (שלישי) כי במידה וחוק הגיוס הנוכחי יעבור בקריאה שנייה ושלישית הרי שסיעתו תפרוש מהקואליציה.

במהלך כנס שדרות אמר אילטוב: "חוק הגיוס הוא עניין עקרוני עבור מפלגת ישראל ביתנו, אנחנו לא מוכנים להתפשר בנושאים הנוגעים לביטחון המדינה. כל אזרח צריך לתרום את תרומתו למדינה, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות לאומי".

אילטוב הדגיש: "אנחנו אומרים בצורה ברורה, במידה וחוק הגיוס יעבור במתכונתו הנוכחית בקריאה שנייה ושלישית, סיעת ישראל ביתנו תפרוש מהקואליציה".

כזכור, אתמול התבטא בנושא שר הביטחון אביגדור ליברמן ואמר: "להעביר חוק כל כך מורכב וטעון, שיש לו השלכות מרחיקות לכת, ביטחוניות וחברתיות, בשלוש קריאות, בתוך שבוע אחד, זאת לא חקיקה אלא גניבה בנוסח 'זבנג וגמרנו'. במקום חוק נקבל פרודיה".

"אנחנו לא מחפשים לפרק את הממשלה ולעזוב את הקואליציה. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. קודם כל נתמקד במאמץ מבפנים לעצור את אותן יוזמות פסולות ולא מתקבלות על הדעת. נילחם מבפנים עד לרגע האחרון, אבל אם החוק יעבור בקריאה שניה ושלישית, בנוסח שמדברים עליו כרגע, לא תהיה לנו ברירה אלא לקום ולהסיק מסקנות. אני מקווה שהשכל הישר יהיה מורה דרך לכולם", רמז ליברמן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר