צפו בנאום המלא

נאום נתניהו באיפא"ק: "איראן בונה אימפריה, ואנחנו נעצור אותה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום מיוחד בועידת איפא"ק בוושינגטון והתייחס לאיום האיראני: "האיראנים מנסים לבנות אימפריה ומתבססים בסוריה. לא ניתן לזה לקרות". צפו (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי פוקס ניוז)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (שלישי) נאום מיוחד בוועידת השדולה הפרו-ישראלית בקונגרס האמריקני איפא"ק המתקיימת בוושינגטון. "תמיד טוב להיות פה, אבל כמו שאמרתי לנשיא טראמפ אתמול: נהדר להיות בבירת ארה"ב, במיוחד עכשיו, כשהיא מכירה בירושלים כבירת ישראל" אמר נתניהו בתחילת נאומו ושיבח שוב את טראמפ על ההחלטה להעביר את השגרירות האמריקנית בישראל לירושלים.

בהתייחסו לאיום האיראני, אמר נתניהו לבאי הוועידה: "המסר שלי אליכם היום פשוט, עלינו לעצור את איראן ואנחנו נעשה זאת". נתניהו טען כי מנהיגי איראן שיקרו לעולם בהסכם הגרעין עם המעצמות. "השלטון האיראני ללא סנקציות יהפוך למסוכן יותר".

"איראן מנסה לבנות אימפריה ומתבססת בסוריה. לא ניתן לזה לקרות ולעולם לא ניתן לה להשיג נשק גרעיני. לעולם. הנשיא טראמפ אמר שגם הוא לא יקבל איראן גרעינית ואני מצדיע לו על כך. גם אנחנו לא נקבל מצב כזה. טראמפ הבהיר שאם פגמי ההסכם לא יתוקנו - ארה"ב תיסוג ממנו. ישראל תעמוד לצד אמריקה בנושא הזה".

(צילום: חיים צח, לע"מ)

"אני מאמין שיום יבוא והדיקטטורה הנוראית הזאת, איראן, תיעלם מהעולם. ובאותה נקודה, הידידות ההיסטורית בין העם הישראלי לאיראני תחודש. היום יש לנו את המן, מחר יהיה את כורש".

בנוגע לפלסטינים אמר ראש הממשלה, "ישראל מחוייבת להשיג שלום עם שכנותיה. אני מחוייב לכך. כדי להגיע להסכם - יש להפסיק את הטרור. אתם יודעים כמה כסף אבו מאזן משלם למשפחות המחבלים בשנה? 350 מיליון דולר. זה מספר מדהים. מה המסר? תרצחו יהודים ותתעשרו? יש לי מסר לאבו מאזן: תפסיק לשלם למחבלים. תשקיע בשלום, תשקיע בחיים".

"ישראל מעולם לא הייתה חזקה יותר מבחינה צבאית. הצבא המדהים שלה נעזר במודיעין שאין כדוגמתו בעולם, שסיכל בשנים האחרונות עשרות מתקפות טרור ברחבי העולם". נתניהו התגאה גם ביכולות הטכנולוגיות של ישראל: "הטכנולוגיה הישראלית היא שמניעה את העולם. ישראל נמצאת במקום הראשון בישראל בכל הקשור לאבטחת סייבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר