מנה שלישית לילד – חינם בביגה בקניון TLV

יצאתם עם הילדים לקניות בקניון או שסתם חיפשתם מקום לשבת בנחת עם הילדים? הפתעה בקפה ביגה - הכשר למהדרין שבקניון האופנה TLV בתל אביב: מנה שלישית לילד, חינם (אוכל, שיווקי)

קפה ביגה בגינדי. (צילום: יחצ)

אחרי ששמעתם על המבצע הזה, נוכל לספר לכם שהמתחם החיצוני שבבית הקפה ביגה הכשר למהדרין, הוא המקום המושלם עבורכם גם כבילוי, וגם לאחר שערכתם לכם קניות בנחת תוכלו לקנח בקפה ועוגה, או לפתוח בארוחת בוקר נעימה.

סניף ביגה בקניון כולל תפריט ייחודי, אשר מציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים ותפריט עשיר על טהרת הבריאות. ביגה מציעה לחמי מחמצת בטעמים שונים ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים ושלל מאפים בתפזורת, עוגות, ומנות טעימות שלא תמצאו במקומות אחרים.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, כולל מנות בריאות, לצד מנות דגים ופסטה, ארוחות בוקר מגוונות, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות ביגה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון אדריכלי, הסניף הינו בסגנון עכשווי. ביגה הוא בית חם ללקוחות בית הקפה כולל מתחם לישיבה נינוחה

שבי זכיין ובעלי הסניף: "אנו שמחים להציע מענה איכותי ברמה קולינרית גבוהה למגזר הדתי והחרדי שמחפש מקומות בילוי בכשרות מהדרין דווקא בקניון האופנה החדש, פתחנו סניף שמנגיש חווית אוכל וקפה מהדרין, ומשלב בתוכו תפריט שמתאים לאורך כל היום והערב".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית