אישום ב-2 שודים

חיים זונדל שדד חנות נוחות, נתפס - ונוטרל

3 צעירים, לפחות אחד מהם בן למשפחה חרדית מירושלים, ביצעו בשבוע שעבר שני מעשי שוד. בפעם הראשונה זה הצליח להם, בשנייה - השודד נוטרל וחבריו נלכדו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שודד שנוטרל (צילום אילוסטרציה: מד"א)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה צעירים בני 19-22 מירושלים, בגין עבירות של שוד וניסיון שוד, אחד מהם בן למשפחה חרדית.

על פי האישום הראשון, ביום שני בשבוע שעבר, לפנות בוקר, הגיעו חיים זונדל אברמסון, דן אברהם לוי ועמנואל לוי, ברכבו של עמנואל, לחנות הנוחות 'סופר דניה' שבתחנת הדלק פז בירושלים, כדי לשדוד אותה.

לשם ביצוע השוד, היה חיים זונדל חמוש בסכין ודן אברהם בגז מדמיע. השוד תוכנן על ידי עמנואל, שאף היה כאמור שותף לו, שימש כתצפיתן בעת האירוע ומילט את אחד מחבריו בסיומו.

במהלך השוד, נטלו הנאשמים מהחנות יותר מ-3000 שקלים, בקבוקי וודקה וקופסאות סיגריות.

בזיזת תחנת דלק בירושלים (צילום ארכיון: מתוך ynet)

באישום השני נכתב, שיומיים לאחר מכן, גם לפנות בוקר, הגיעו שלושת הנאשמים לחנות הנוחות 'מנטה' בתחנת הדלק בצומת אורה, כדי לשדוד את החנות.

אברמסון ניסה לבצע את השוד כשהוא חמוש בסכין ובגז מדמיע, ושתי ה"לויים" המתינו לו מחוץ לחנות כדי למלט אותו מהזירה ברגע שיהיה זקוק לכך.

אלא שחיים זונדל אברמסון נוטרל על ידי מוכר החנות, וכשהוא בושש לחזור, ושני חבריו הבחינו בניידת משטרה שהגיעה לחנות, הם נמלטו מהמקום ברכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר