חד מתמיד

נתניהו נשאל מה הוא אוהב בתפקידו - וענה: "את החקירות"

בנימין נתניהו, המבקר כעת בארצות הברית, התראיין באריכות בפאנל כלכלי יוקרתי, וכשנשאל ממה הוא שואב הנאה בתפקידו כראש ממשלה, ענה בסרקזם: "מהחקירות" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו בוושינגטון, לצד יו"ר בית הנבחרים. מרוצה (צילום: Haim Zach/GPO)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (רביעי) בהומור לחקירות המתנהלות נגדו, וכשנשאל מה הוא שואב הנאה בתפקידו כראש ממשלה, הוא השיב "מחקירות". כך גם כשנשאל אם קיבל את עניבתו מטראמפ, שלבש עניבה זהה, השיב: "לא רוצה להיכנס לזה, כי גם זה עלול להיחקר".

בהתייחסות משועשעת פחות אמר נתניהו: "אני לא אוהב את החקירות, אבל זה לא מסיח את דעתי. אני עובד 18 שעות ביום ואני מחויב להגן על מדינתי. ידי מלאות בעבודה. גם הציבור נראה לי מרוצה".

לגבי משבר חוקי הגיוס, שמאיים כעת על שלמות ממשלתו, אמר ראש הממשלה: "אמרתי לראשי מפלגות הקואליציה שאני רוצה שהממשלה הזו תמלא את ימיה. אם כל המפלגות יסכימו, זה מה שנעשה. אם לא - נלך לבחירות. אני מקווה שיסכימו".

באירוע כלכלי שהתקיים בוושינגטון בה הוא מבקר כעת, התבטא נתניהו לגבי עסקת השלום של טראמפ, כי "יש תקווה באופק שלא קשורה לפלסטינים אלא לעולם הערבי. בגלל החשש מאיראן מדינות ערב לא רואות יותר את ישראל כאויב שלהן. אולי בסוף נוכל להגיע למצב שבו נצליח לנרמל את היחסים עם העולם הערבי ואז לנרמל גם את היחסים עם הפלסטינים".

"לדעתי, רוב הישראלים היו רוצים להיפרד מהפלסטינים. אני לא רוצה שהם יהיו נתינים ישראלים, אני רוצה שיהיו להם את הסמכויות למשול בעצמם, אבל אני רוצה שסמכויות הביטחון יישארו בידי ישראל", הדגיש.

נתניהו מביע את סיפוקו, לאחר פגישתו עם טראמפ (צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

את יחסיו עם הנשיא דונלד טראמפ הגדיר נתניהו כטובים יותר מאשר עם הנשיא הקודם: "יש לי פחות מחלוקות עם הנשיא טראמפ מאשר עם אובמה. למען האמת, עוד לא מצאתי מחלוקות ביני לבין טראמפ".

באשר להסכם הגרעין עם איראן, אמר ראש הממשלה: "אם ארצות הברית תפרוש מהסכם הגרעין הכלכלה האיראנית, היא תהיה במצב קשה. העובדה שטראמפ התחיל לדבר על פרישה מההסכם, פגעה מיד בכלכלה האיראנית. ראינו את ההפגנות שהיו באיראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר