שיווק העתיקה

לכל בית וכל גבעה: אתר הקניות שהגיע הכי רחוק שאפשר

זה התחיל כשירות עבור משפחות סביב חומות ירושלים שפרט למכולת אחת לא יכלו לקנות מזון טרי ומובחר, והפך תוך שנתיים למעצמה שתגיע לכל השומרון. שיווק העתיקה - אתר קניות דיגיטלי שיגיע עם המשלוח בחינם לכל בית ולכל גבעה (כלכלה, שיווקי)

לכל בית ולכל גבעה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אנחנו בשנת 2018, ועדיין לא להאמין שישנם מקומות בארץ שצריכים להרחיק שעה נסיעה כדי להגיע לסופר "נורמלי" כדי לערוך קניות למשפחה. נכון, כמעט בכל יישוב יש בד"כ מכולת, אבל הביקוש עולה על ההיצע אלפי מונים.

כמעט כל אחד מכיר את הסיטואציה כאשר הוא מבקר ביו"ש או בשכונות בעיר העתיקה סביב החומות, מבית"ר עילית ועד עיר דוד - אבל אנחנו לפעמים רק מבקרים שם, מה עושה מי שבאמת גר שם?

אלי שקד, בחור בן 31, מתגורר בעיר דוד ובעל משפחה: שישה ילדים ב"ה. במשך שנים, כמעט 1,000 משפחות בשכונות שמסביב לחומות (מעלה זיתים, הרובע המוסלמי ועוד) היו תלויות במכולת אחת, או ליסוע זמן לא מועט כדי להגיע ולערוך קניות כמו שצריך. לא רק בשרים, ירקות ופירות, אלא גם טיטולים, חד-פעמי, מוצרי נקיון ובכלל כל מה שמשק בית צריך.

שקד, שבעצמו הכיר את הקשיים בכך, החליט לקחת את הרעיון צעד קדימה, וככה קם לו אתר "שיווק העתיקה" - אתר קניות דיגיטלי עם המבחר והאיכות הדרושים לכל משפחה ובית, אבל עם חידוש מפתיע: משלוחים חינם שמגיעים לבית תוך יום. מכאן השם הפשוט, האותנטי והנכון: "שיווק העתיקה"

היום זה כבר ברור שקניות בעיר העתיקה עושים דרך "שיווק העתיקה", אבל שקד החליט לא לעצור שם.

שיווק העתיקה | מגיעים לכל בית ולכל גבעה | לחצו כאן >>

פשוט, נקי וזול. שיווק העתיקה. צילום מהאתר.

ישנם אתרי קניות דיגיטליים רבים, אבל בהחלט לא כולם מוכנים להגיע להתנחלויות או יישובים מרוחקים. כל נסיעה לקניות הופכת לפרוייקט משמעותי, איבוד זמן ושעות עבודה, סידור לילדים ועוד עשרות בעיות שנוצרות רק מנסיעה פשוטה לסופר.

רגע לפני הפסח הצורך באתר קניות דיגיטלי זמין ופשוט עושה את החיים הרבה יותר קלים. אתם יושבים על הספה בבית, נכנסים למחשב לכמה דקות, ופשוט מקליקים ומזמינים מה שצריך לכל הפסח: פירות וירקות טריים, בשר ומוצרי חלב, חד-פעמי, כלי ניקוי (בכל זאת, הגיע הזמן לנקות), טיטולים ועוד ועוד. וכבר למחרת זה אצלכם.

"שיוק העתיקה" הוקם ב-ג' אלול תשע"ו ותוך שנתיים, הפך לחברה שמעסיקה 60 עובדים, עם מחסן של 1,500 מ"ר במישור אדומים, ו-2,500 פריטים שזמינים בכל רגע עבור אלפי משפחות. תוך שנתיים יישובי בנימין וגוש עציון הצטרפו למשפחות שכונות העיר העתיקה וצורכים מדי יום מהאתר שהפך את הרגלי הצריכה שהיו כל כך חסרים להם. תוך שנתיים התרחב מעגל הצרכנים ועתה הוא עומד על אלפי משפחות שעורכות קניות באתר הקניות הדיגיטלי שמביא להם כל מה שהם צריכים עד יום הזמנה.

נכון, זו עבודה קשה. תארו לכם שאתם עורכים קניות ביישוב נידח איפשהו, והמשלוח צריך להגיע רק אליכם ובמיוחד. כל בעל עסק אחר היה כנראה בורח מהמשימה הזו. אבל אצל שקד ההחלטה היא אידאולוגית: להגיע לכל אחד, לכל גבעה, לכל משפחה שפשוט צריכה משק בית נורמלי, ולא רק זאת גם המשלוחים חינם.

כלל השלבים ב"שיווק העתיקה" מאופיינים באידאולוגיה שמנחיל אלי שקד. כך לא רק המשלוחים חינם וההזמנות לכל יישוב אלא גם הדגש על מוצרים בכשרות מהדרין, עידוד החקלאות וצריכת פירות וירקות טריים כל יום מחקלאות ישראלית, ועבודה עברית בלבד, בלא העסקת נוכרים.

בעתיד הלא רחוק יזכו לכך לא רק יישובי בנימין, גוש עציון ושכונות שסביב החומות, אלא גם יישובי השומרון ודרום הר חברון. האתר עצמו גם מתעתד לעבור מהפכה שיווקית ושירותית כדי להביא חווית קנייה קלה ופשוטה לכל מי שקונה דרך האתר.

שיווק העתיקה | מגיעים לכל בית ולכל גבעה | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר