עשרות נציגים בחרו

הפריימריז החסידי בצפת: נחמן גלבך במקום הראשון

נחמן גלבך, חסיד ברסלב, נבחר למקום הראשון בפריימריז הפנימיים ב'אגודת ישראל' בצפת. במהלך ההצבעה התרחשה דרמה קטנה, בגלל תמונה שפרסם חסיד סערט ויז'ניץ המתמודד לראשות העיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נחמן גלבך, במרכז (צילום: באדיבות המצלם)

הפריימריז בצפת: נחמן גלבך, איש חסידות ברסלב וחבר מועצת העיר צפת, נבחר למקום הראשון בפריימריז הפנימיים ב'אגודת ישראל' (שלומי אמונים) בעיר בהם השתתפו עשרות נציגי הקהילות החסידיות בעיר.

ההכרזה על התוצאות (באדיבות המצלם)

שלושה נציגים התמודדו בבחירות בפנימיות: גלבך, ברוך קליין (צאנז) ומשה פרוש (ביאלה). על פי התוצאות כאמור, במקום הראשון עם מירב הקולות זכה נחמן גלבך, במקום השני ברוך קליין ומשה פרוש במקום השלישי. במפלגה המחזיקה כיום במנדט אחד מעריכים כי יעלו במנדט נוסף בבחירות הקרובות, כך שסיכויו של קליין להיכנס למועצת העיר ריאליים.

בתחילתו של יום הבחירות התרחשה דרמה, כאשר אליעזר לזר, חבר מועצת העיר וחסיד סערט ויז'ניץ הרואה עצמו כנציג 'אגודת ישראל' לראשות העיר, נפגש עם מזכ"ל 'אגודת ישראל' חנוך זייברט ר"ע בני ברק. אנשיו של לזר הציגו את התמונה כתמיכה של זייברט בלזר לראשות העיר.

אולם ההכחשה לא איחרה לבוא. בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר זייברט: "אגודת ישראל תפעל לפי מה שיוחלט בצוות שיוקם בצפת. אנחנו לא מקימים שתי ישויות נפרדות. אין שום אמירה שלי שסותרת את מה שקורה היום בצפת (הפריימריז בשלומי אמונים), אמרתי ללזר כי 'אגודת ישראל' תתמוך בכל החלטה שתתקבל במקום היום".

(באדיבות המצלם)

בכירי 'שלומי אמונים' הצפינו לצפת, שם שהו במהלך היום ועקבו מקרוב אחר ההצבעה. בין היתר נצפו: סגן השר מאיר פרוש, ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין, ר"ע אלעד ישראל פרוש ומנכ"ל 'המבשר' משה פרוש. סגני ראש העיר, יו"ר ש"ס נהוראי לחיאני ומשה אוחיון (חב"ד) נכחו גם הם בהקראת התוצאות.

גם לזר בירך את נציגי סיעת 'שלומי אמונים' הנבחרים ואמר כי הוא "מברך על הבחירה הראויה - מצפה לעבוד יחד עימם בשיתוף פעולה למען צפת טובה יותר, מצליחה יותר ומשגשגת יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר