תעשיית עדי המדינה

נתניהו במתקפה: 'מאיימים על אנשים ודורשים ללכלך עליי'

"קשה להאמין שבמדינת ישראל, ב-2018, מפעילים לחצים על אדם לשקר ולהיות עד מדינה": נתניהו בסרטון חדש תוקף את תופעת עדי המדינה שמגויסים נגדו על ידי המשטרה בזה אחר זה. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המתקפה של נתניהו עד תופעת עדי המדינה (צילום: מתוך הפייסבוק של ראש הממשלה)

"אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול, אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי" - כך פותח ראש הממשלה בנימין נתניהו את הסרטון החדש שפרסם הערב (רביעי).

בדבריו, מתייחס נתניהו לחתימתו של יועצו לשעבר ניר חפץ על הסכם עד מדינה בפרשיות השונות המתנהלות נגדו בחשד לפלילים, זאת לאחר חתימה דומה של מקורביו לשעבר שלמה פילבר וארי הרו.

"קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה", אומר ראש הממשלה.

"אז אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה", ממשיך נתניהו: "לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: ״החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו".

"כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".

"אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל".

נתניהו הודה לרבים רבים שממשיכים לדבריו לתמוך בו, ברעייתו ובמשפחתו. "זה מחמם את הלב שלנו תמיד, ובייחוד בימים האלה", סיים ראש הממשלה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר