הטוב, הרע והיפה: עשרת הדברות השבועיות

מסתערבים עצרו את ראש אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ביר-זית. נבדק חשד שהוא נכשל במדעי ההתנהגות. וגם: עד המדינה ניר חפץ וההשראה ממגילת אסתר. עשרת הדברות השבועיות (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

אלמונים הקשורים למשטרה (באזיקים) טוענים כי המפכ"ל קיבל את הרעיון להפוך את היועץ לשעבר לעד-מדינה נגד המנהיג בהשראת מגילת אסתר בה נאמר כידוע: "ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו".

2

ריבוי העדים נגד רה"מ הוביל למודעה חדשה ומזמינה במידעון האינטרנט של יחידת להב 433: דרושים עבריינים קלים החפצים להשתקם במהירות שיא בהפיכה לעדי מדינה נגד אישי ציבור בכירים. המעוניינים במשרה יפנו למודיעין בזק.

3

"כה עשו חכמים בלילה": ליצמן הציב אולטימטום - או אישור חוק גיוס או שאין תקציב, כחלון הציב אולטימטום: או שיש תקציב- או שאין שר אוצר בפסח, נתניהו הציב אולטיאטום: או שיש פתרון מידי למשבר - או שהולכים לבחירות. הנשיא טראמפ בדק בגוגל - והציב כוחות לשמירה על האולטימטום של "איש הטילים הקטן מצפון קוריאה". תותח.

4

נתניהו נפגש עם הנשיא טראמפ והודה לו על העברת השגרירות לירושלים. ראש העיר ברקת נפגש עם סגן הנשיא פנס והבטיח לסדר לו פטור מארנונה...

5

ראש-הממשלה הציג בוועידת איפא"ק שלושה דברים עיקריים: הטוב - הנשיא טראמפ שנחשב הרבה יותר טוב לישראל מהנשיא שלפניו. הרע - שבזמן שנתניהו מוצא חברים חדשים באמריקה חבריו לשעבר פותחים עליו פה גדול ומספרים עליו דברים לא הכי טובים כדי להציל את עצמם מעוד לילה עם פשפשים ו- היפה- תמונות ומפות של מציאות שנתניהו יודע לייפות כמו שצריך בזמן שבישראל מראים את התמלולים של דברי חפץ בגנות נתניהו שלמרבה ההפתעה מתברר שהוא עדיין לא סיפר אותם למשטרה...

6

נתניהו פרסם סרטון בו טען כי מפעילים לחץ על עבריינים להפוך לעדי-מדינה נגדו. המפכ"ל אלשיך טען כי היו גורמים בעלי כוח שהפעילו לחץ על חוקרי נתניהו. אז למי להאמין - לראש-ממשלה או למפכ"ל המשטרה? הצעת פשרה: נאמין לליצמן. כי מי שמאמין לא מפחד מבחירות...

7

הנשיא טראמפ השיב לשאלת כתבת ישראלית ששאלה "מה יהיה אם הפלסטינים לא יחזרו לשולחן המשא ומתן?" ואמר: "אז לא יהיה שלום". טוב לדעת שאחרי כמעט שנה בבית הלבן טראמפ למד איך לענות לעיתונאי כמו שצריך.

8

מסתערבים עצרו את ראש אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ביר-זית. נבדק חשד שהוא נכשל במדעי ההתנהגות.

9

ועדת המדע של הכנסת קיימה דיון על הצעת הרשת החברתית פייסבוק להוסיף תמונת מחבל לתמונת הפרופיל שלהם. בסוף הדיון הוחלט לשלוח למייסד הרשת מארק צוקרברג מכתב נזעם עם פרצוף אדום כועס בתחתית ואם הוא לא יגיב אז לאיים בביטול חברות ובשליחת דואר-זבל למשך 24 שעות.

10

חברה רוסית יצרה גלידה חדשה בגביע עם שם רוסי שמשמעותו "יהודי מסכן". בתגובה העבירה קהילה יהודית יצירתית סמוך למוסקבה לפוטין משלוח מנות מיוחד עם ופלים מתוצרת ישראל שמשמעותם בתרגום לעברית "המן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר