המשבר ייפתר?

אריאל אטיאס מציג את מתווה הגיוס בפני מאיר פרוש ועו"ד יצחק מירון

מתווה הגיוס יוצא לדרך. לאחר שהמתווה הוצג ע"י אטיאס ושקד בפני סגן השר ליצמן, נועד אטיאס עם פרוש ועו"ד מירון כדי שיכריעו בדבר המתווה לקראת הצגתו בפני המועצת (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אטיאס, גפני ופרוש. ארכיון (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: מתווה השר לשעבר אריאל אטיאס ושרת המשפטים איילת שקד שפורסם אתמול (רביעי) ב"כיכר השבת" יוצא לדרך וכעת השאלה האם ב'אגודת ישראל' יסכימו לדון לגביו והאם חברי הכנסת של התנועה יאשרו להציגו בפני מועצת גדולי התורה החסידית.

המתווה עליו עמלו בימים האחרונים אטיאס ושקד מבוסס על חוק הגיוס הקודם שנפסל על ידי בג"צ תוך ניסיון לתקנו כך שיעמוד במבחן המשפטי.

מדובר במלאכת מחשבת מורכבת מאוד שכן יש לנסח חוק עליו יסכימו ראשי המפלגות החרדיות מחד והשרים משה כחלון ואביגדור ליברמן (שלא יתנגד ויפרוש) מאידך.

אתמול הציגו אטיאס ושקד, כל אחד בנפרד, את המתווה בפני סגן השר ליצמן אך מאחר ומי שאחראים על הנושא מטעם אגודת ישראל הם סגן השר מאיר פרוש ועו"ד יצחק מירון הוא מציג בפניהם בשעה זו את המתווה.

באם השניים, פרוש ומירון, יאשרו שיש על מה לדבר, יחזור אטיאס לסגן השר ליצמן, לקראת הצגתו למועצת גדולי התורה, במטרה לקבל את הכרעתם הן על גורלו והן על הסכמה להצבעה במושב החורף רק בקריאה טרומית.

ביומונים החרדים של 'אגודת ישראל' גילו הבוקר סקפטיות באשר להצלחתו של המתווה לעבור את משוכת הרבנים זאת הן בשל תוכנו והן בשל החשש שליברמן יפרוש מהממשלה בעקבותיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר