בהוראת האדמו"ר

מיזם לגיוס המונים: ויז'ניץ תגייס 5 מיליון שקלים - ב-36 שעות

במהלך טיש היארצייט של האדמו"ר ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצוק"ל, הכריז כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ על מיזם התרמת המונים למען המוסדות • היעד: 5 מיליון שקלים ב-36 שעות (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כנס הסברה (באדיבות המצלם)

ויז'ניץ מאמצת את הטרנד הכובש ומשכללת אותו עם יציאה לקמפיין התרמת המונים עולמי למען מוסדות החסידות, שיכלול את חסידי ויז'ניץ מכל רחבי העולם, כשהיעד שהוצב הינו גיוס חמישה מיליון שקלים בתוך 36 שעות.

על היוזמה הכריז הרבי מויז'ניץ השבוע במהלך טיש לרגל היארצייט השישי להסתלקות אביו כ"ק בעל הישועות משה מויזניץ זי"ע, כשהוא מבקש מהחסידים שלרגל הכניסה לשנה השביעית מהסתלקותו של אביו הקודש, יתגייסו החסידים כולם לעזור למוסדות שהוקמו על שמו.

בחסידות לקחו את היוזמה צעד קדימה והחליטו להפוך אותו ליום התרמת המונים עולמי למען מוסדות ויז'ניץ אליו יצטרפו חסידי ויז'ניץ מכל העולם, שבמהלך 36 שעות יגייסו תרומות חד פעמיות מחברים מכרים וידידים למען המוסדות.

יום ההתרמה שיתקיים בשבוע הקרוב בימים רביעי וחמישי כ"ח אדר, יישא אופי חדשני בכך שחלקו הגדול יתבצע בשידור חי, כשכל תורם יוכל לתרום את תרומתו באתר התרמה שיעלה לאוויר באותו יום, ולראות את תרומתו מתעדכנת בשידור חי.

אל המיזם העוצמתי הצטרפו אנשי עסקים ופילנטרופיים שמקורבים לרבי ולחסידות שהתחייבו להכפיל כל תרומה שתיכנס ביום ההתרמה, כך שתרומה של כל תורם תהיה שווה פי 2.

מטות וחפ"קים יוקמו ב-11 מוקדי החסידות בארץ, ארה"ב, קנדה ואירופה, לשם יתקבצו החסידים ביום ההתרמה ההמוני, ויתפעלו את מערך ההתרמה שיתחיל ביום רביעי בשעה 5:00 אחה"צ ויסתיים למחרת ביום חמישי בשעה 11:00 בלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר