בניגוד לפרסומים

המשטרה מכחישה: חפץ לא הפליל עוד פוליטיקאים

אם בליכוד כבר היה מי שנלחץ מהדיווח כי עד המדינה ניר חפץ הפליל ארבעה חברי סיעה, בהם 2 שרים, הוא עשוי להירגע מהודעת המשטרה החריגה, שמכחישה זאת מכל וכל (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ניר חפץ (צילום: 'החדשות')

משטרת ישראל פרסמה לפני זמן קצר (חמישי) הכחשה מוחלטת לדיווח מוקדם יותר ב'ידיעות אחרונות', לפיו עד המדינה ניר חפץ מסר בעדותו מידע שמפליל ארבעה בכירים מהליכוד , בהם שני שרים.

בהודעת המשטרה כעת נכתב, כי אף ש"מסיבות מובנות, משטרת ישראל לא נוהגת להכחיש באופן שוטף דיסאינפורמציה המופצת בתקשורת או ברשתות החברתיות, במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו".

"משטרת ישראל בשיתוף פעולה הדוק עם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ימשיכו לנהל את החקירה ביסודיות ומקצועיות וללא משוא פנים במטרה להגיע לחקר האמת", מסרה המשטרה בהודעתה החריגה.

בדיווח המדובר נמסר כזכור, כי במסגרת ראשי פרקים שחפץ מסר, הוא העלה את שמותיהם של ארבעה בכירים בסיעת הליכוד שעימם ניהל קשרי עבודה בכנסת הנוכחית ובזאת שקדמה לה, ושעל פי החשד מההתנהלות איתם קיים חשד לפלילים.

ב'ידיעות' נכתב עוד, כי "הנושאים קשורים בין היתר לפרויקטים במערכת הבריאות ובמשרד להגנת הסביבה. חפץ התנהל מול אותם גורמים, הודות למעמדו המיוחד בסביבת ראש הממשלה".

"על פי החשד", דווח, "ההתנהלות בוצעה תוך הימצאות בניגוד עניינים מהותי, ניצול לרעה של נושאי משרה ומתן העדפה פסולה. מדובר בסוגיות הקשורות לרגולציה במערכת הבריאות, לנושאי נדל"ן ולנושא נפיץ הקשור לאיכות הסביבה אשר עדיין נמצא במרכז סדר היום הציבורי".

גורמים המעורים בנושא צוטטו, כי "מדובר בחומר מודיעיני בעל ערך רב, וחלקו מתווסף לחומרים מודיעיניים קודמים שהיו במשטרה". עוד הודגש, כי חפץ יידרש לספק ראיות ותימוכין לדבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר