מה נשתנתה התקופה הזו מכל הימים?

ערב פסח בכל החנויות הוא תקופה עמוסה. אלפי אנשים יוצאים להתחדש ולקנות, לרגל החג הקרב והעונה החדשה. האביב מחייך לכולם ועושה חשק להתחדש. מוצרים שונים שהיינו צריכים כבר תקופה ארוכה, נקנים זה עתה. ומה עם משקפיים? (צרכנות, שיווקי)

משקפיים חדשים לפסח. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ערב פסח בכל החנויות הוא תקופה עמוסה. אלפי אנשים יוצאים להתחדש ולקנות, לרגל החג הקרב והעונה החדשה. האביב מחייך לכולם ועושה חשק להתחדש. מוצרים שונים שהיינו צריכים כבר תקופה ארוכה, נקנים זה עתה.

כך גם ערב פסח בסניפי רשת 280. אם בכל השנה חנויות הרשת מלאות באנשים, נשים וטף, המגיעים לרכוש משקפיים איכותיות, הרי שבערב פסח – העומס גדל פי כמה וכמה. כדי להעניק למרות הלחץ הגדול את המשקפיים הטובות ביותר, ולא פחות חשוב – יחס אדיב ומקצועי, מתארגנים ברשת 280 לערב פסח, עוד הרבה לפני פורים.

תגבור של הצוות, מלאי עצום של מסגרות ממגוון אדיר של הקולקציה החדשה, עבודה סדירה ומסודרת מול המעבדות הטובות ביותר לעדשות, הרחבת שעות הפתיחה. כל אלו בדיוק בשבילכם. כדי שקניית המשקפיים תהיה התחדשות מרעננת גם עבורכם.

לא לחינם אלפים מעדיפים לקנות ברשת 280 את המשקפיים שלהם. ראשית – מדבר המחיר. כאשר קופות החולים מסבסדות משקפיים למחיר חינם ממש, על פי תנאי הקופה, מעדיפים רבים לקנות בחינם, מאשר לשלם ולקבל מוצר זהה, או אפילו איכותי פחות.

שיקול המחיר, כמובן, איננו עומד בפני עצמו. המשקפיים בחינם חייבים להיות איכותיים מספיק ומעוצבים ברמה גבוהה. משקפי A&R עונים על הדרישות המחמירות גם של הלקוחות הקפדניים ביותר: הם מיוצרים במפעלים המובילים, בהם מיוצרים גם מותגים בינלאומיים מבוקשים. איכות המסגרות של 280 איננה נופלת מאיכות המסגרות של כל מותג מוביל אחר, והם מעוצבים בהשראת אותם מותגים, כאשר לעיתים קשה להבחין בהבדלים שביניהם.

אם הנכם חברים בקופת חולים מאוחדת, מכבי או כללית – היכנסו לאחד מהסניפים הבאים:

לחברי מאוחדת: סניף ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית ואשדוד. לחברי מכבי: סניף בני ברק, בית שמש וירושלים – נחום 10. לחברי כללית: סניף ירושלים – כנפי נשרים. כך תוכלו ליהנות ממשקפיים איכותיים בחינם!

גם במקרה בו אינכם חברים בקופות החולים, או שאינכם זכאים למשקפיים על פי ההסדר של הקופה, תוכלו עדיין ליהנות מחוויית קנייה רגועה ומקצועית, ומהמחירים המשתלמים ביותר, ברשת משקפיים 280.

פסח מתקרב ואיתו מתחדשים במשקפיים – באיכות גבוהה ובמחיר נמוך – ברשת 280

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר