בת 28, אם ל-5

האישה החרדית שניצחה במרתון ירושלים

ביטי דויטש, חרדית תושבת הר נוף ואם לחמישה ילדים, ניצחה במקום הראשון במרתון ירושלים - מבין כל הנשים הישראליות • ביטי ל'כיכר': "כל מה שהשגתי זה רק בעזרת הקב"ה" (אנשים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זוכה במקום הראשון (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)

אלפי המשתתפים ב'מרתון ירושלים' ביום שישי האחרון שפשפו את העיניים בתדהמה כשראו מי הגיעה למקום הראשון: ביטי דויטש, חרדית משכונת הר נוף.

אף שלפניה חצו את קו הסיום רצים מחו"ל ומישראל, וכן רצות מחו"ל, בטי (בתיה) היתה זו שסיימה במקום הראשון מבין הנשים הישראליות, ובשקלול כל הנשים - במקום החמישי, זאת לאחר שרצה 42 קילומטרים ב-3 שעות ו-09:48 דקות.

הזכייה במקום הראשון (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)

יצוין, כי זו פעם ראשונה שדויטש משתתפת במרתון ירושלים. בשנה שעברה היא השתתפה ב'מרתון תל אביב', כשהיא בחודש השביעי להיריונה. אז היא נזקקה ליותר משעה ביחס לפעם הזאת, כדי להגיע אל סוף מסלול המירוצים.

במרתון תל אביב עם בעלה (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)

ביטי, בת 28 ואם ל-5 ילדים שעלתה לפני מספר שנים מארה"ב לישראל, אומרת ל'כיכר השבת': "לא עשיתי את זה משיקולים אגואיסטיים ואחרים, אלא רק למען 'בית דניאלה' (מרכז יום שיקומי חינוכי-טיפולי לבני נוער, באמצעות כלבים. א"ר), שהוקם לזכר בת דודה שלי, דניאלה חיה פרדס ע"ה. כדי לפרסם את הארגון החשוב הזה, שמנסה כרגע לגייס 30 אלף דולר בשביל מבנה חדש".

"זו ממש מתנה מהקב"ה. הוא נותן לנו את כל הכישורים והיכולות. כל מה שהשגתי, זה רק בעזרתו. הכל סייעתא דשמיא", מוסיפה ביטי. לדבריה, "ההרגשה היתה מדהימה, אבל מה שבלט בשבילי באופן אישי היא ההרגשה שהשם מלווה אותי בכל צעד".

הזכייה במקום הראשון (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)
מתאמנת עם בעלה (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)
לאחר ריצה עם בעלה (צילום: מתוך הפייסבוק של בטי דויטש)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר