"העניין זה החקירות ולא הגיוס"

אטיאס ושקד פועלים להביא להסכמה סביב 'מתווה הגיוס'

השרה איילת שקד דחתה את ועדת השרים ותיפגש עם השר כחלון כדי לקדם את מתווה חוק הגיוס • במקביל, השר לשעבר אריאל אטיאס ייפגש עם ליצמן, פרוש ומקלב כדי לדון במתווה החדש (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אטיאס ושקד (צילום: יעקב כהן, יונתן זינדל - פלאש 90)

שרת המשפטים איילת שקד לא אומרת נואש ועושה הכל על מנת לעצור את דהירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לבחירות ומגבירה את מאמציה לנסות לגבש מתווה של פשרה בחוק הגיוס ולהשיג על כך הסכמה רחבה מכל סיעות הקואליציה.

אמש (מוצאי שבת) הודיעה שקד כי ישיבת ועדת השרים לחקיקה תידחה מהיום - ראשון, ליום שני בשעה 9:00 מתוך מטרה להגיע להסכמות בנושא חוק הגיוס במהלך היום.

ל"כיכר השבת "נודע כי במהלך היום ייפגשו סגן השר מאיר פרוש, ח"כ אורי מקלב, השר לשעבר אריאל אטיאס וכן סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לצד עו"ד יצחק מירון על מנת לעבור שוב על המתווה ולנסות לבדוק האם ניתן לגבש הסכמה רחבה תוך תיקון סעיפים בעייתיים מסויימים.

בנוסף, צפויה שרת המשפטים איילת שקד להציג את המתווה גם לשר האוצר משה כחלון במטרה לקבל את הסכמתו.

יצויין כי במערכת הפוליטית החרדית גוברת הבוקר התחושה לפיה נתניהו מוביל לבחירות. "ביבי הציב תנאים בלתי אפשריים במטרה לסנדל את כולם", אומרים הגורמים.

גם השר אריה דרעי והשרה אילת שקד התבטאו כך אמש בשיחות סגורות, על אף כל זאת עדיין שקד ובמפלגות החרדיות מנסים לעשות הכל ולו בכדי שלא לתת את "התירוץ" לראש הממשלה נתניהו שיכריז על הליכה לבחירות בגלל משבר חוק הגיוס.

"שכולם יידעו שהעניין זה החקירות ולא הגיוס", אומרים הגורמים.

לדבריהם, "באם הח"כים החרדים יצליחו למצוא היום נוסחה מוסכמת והיא תאושר מחר בוועדת שרים זה יוכיח לביבי ולציבור שהגיוס איננו הבעיי וכי התנאי הראשון של ראש הממשלה אתמול בפגישה בוצע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר