אור אזולאי שר "מחוץ לקופסא" בסינגל בכורה

הנער אור אזולאי בסינגל בכורה אותו כתב והלחין יחד עם הרב אבי אברהם במסגרת פרויקט מיוחד של קורס מוזיקה וכישורי חיים במרכז החינוכי 'אהליך'. על העיבוד שימי סקלאר (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

שיר חדש של אור אזולאי, תלמיד במרכז החינוכי 'אוהליך' , חושף אותנו לעולם ההתמודדויות והרגשות של נער מתמודד. סיפורו של השיר מתחיל כאשר אור שביחד עם חבריו הוציא את השיר הקבוצתי הראשון שהוקלט במסגרת הלימודים ("רכבת הרים") הוא החליט בהחלטה נחושה ש'גם לו יהיה שיר שלו'. לראשונה אולי בחייו, הוא הסכים לעשות ממש הכל בשביל שהרצון הזה יתממש.

במשך כשנה התמיד אור במפגשי הלמידה ב'קורס מוזיקה וכישורי חיים' שמתנהל במסגרת, ובהכוונתו האישית של מנהל המגמה במסגרת, הרב אבי אברהם, עיבד אור את סיפור חייו, את הקשיים וההתמודדויות האישיות שהוא חווה וגם קיבל כלים רגשיים מעשיים לבטא אותם, בדמות שיר שהוא כתב והלחין בעצמו.

התוצר המוגמר, השיר "קופסת מחשבות", מספר את סיפורו של אור, ואולי בעצם של רבים מאתנו, שהולכים לישון בסופו של יום עם מטען כבד של תחושות לא נעימות, של פחדים ואכזבות, דאגות וחרטות, סוחבים על עצמנו חוויות שונות שמאיימות להפריע ולשאוב אותנו למקומות שליליים.

שימוש בדמיון מודרך כ'קופסת מחשבות' לצד המיטה, בה נוכל להניח את המחשבות השליליות, להרפות ולהיפטר מהן במהלך שנת הלילה יוצר תחושה חושית שמאפשרת תהליך של בידוד, עיבוד וניתוח של המחשבות, יכולת לתת להן 'שם' ומשקל ולהתמודד איתן.

בפזמון בחר אור להתמקד במחשבה אחת בלבד, חיובית, שהוא רוצה שתלווה אותו במהלך שנת הלילה; מחשבה של תקווה, של אמון בעצמו ובכוחותיו, שאיפה לעתיד טוב ומאושר יותר שיגיע. עם המסר הזה נשאר אור גם מהתהליך עצמו שהחדיר בו דימוי עצמי גבוה יותר ואמון במסוגלות ובאחריות שלו לעתידו.

על העיבוד המוסיקאלי לשיר הופקד בעל המנגן המוכשר שימי סקלר ועל ההפקה המוזיקאלית אחראי אבי ז'נו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר