ליד מודיעין עילית

נהג בשכרות: כתב אישום נגד דורס גאולה דוויק והדס לוי ע"ה

זכריה בראשי מירושלים נהג על משאית שקשור אליה ברשלנות משא במשקל של 14 טון, לאחר שעישן סם קנאביס. בכיכר הסמוכה למודיעין עילית הוא התהפך ומחץ תחתיו אישה וילדה חרדיות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות המשטרה ודוברות כב"ה מחוז יו"ש)

בבית המשפט לתעבורה-מרכז בפתח תקווה, הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד זכריה בראשי, בן 53 מירושלים, שדרס במשאיתו למוות אישה וילדה ליד מודיעין עילית, מקום מגוריהן, בחודש תמוז לפני למעלה משנה וחצי.

פרקליטות מחוז מרכז מאשימה אותו כעת בעבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית, נהיגה בקלות ראש וברשלנות בה נחבל אדם וניזוק רכוש ונהיגה בשכרות.

מכתב האישום עולה, כי בראשי נהג במשאית אליה חובר נגרר נתמך, כשעל הנתמך הועמס מקדח חורים זחלי במשקל 14 טון. בראשי קשר את המקדח לנתמך בשרשרת ברזל קצרה בצדו הימני בלבד, "במקום ובאופן שלא היה בהם כדי לעגן את המקדח לנתמך או למנוע את תזוזתו".

כמו כן, הוא נהג במשאית כשבגופו תוצרי חילוף החומר הפעיל של סם הקנאביס.

הנהג, זכריה בראשי, בבית המשפט (צילום ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

במהלך נהיגתו במשאית בכביש 446 לכיוון ירושלים, אחרי המעבר במחסום נעלין, המקדח זז על גבי הנתמך, כך שהוא עמד בצמוד לחלקו הימני של הנתמך ולא במרכזו. "בהגיעו לכיכר שלאחר מחסום נעלין, נהג הנאשם בנסיעה מהירה באופן שאינו מתאים לתנאי הדרך ולאופי המשא אותו הסיע".

"כתוצאה מכך ומהעובדה שהמקדח לא נקשר כראוי, בעת היציאה מהכיכר נפל המקדח מעל גבי הנתמך ימינה, על המדרכה שמימין לכיכר", נכתב בכתב האישום.

הזמר משה דוויק נפרד מאמו, בהלוויתה (צילום: ירון בן דוד, עבור "כיכר השבת")

כזכור, באותה עת הלכו על המדרכה הצמודה לכיכר חנה גאולה דוויק, אמו של הזמר משה דוויק, הילדה הדס לוי בת ה-4 ואמה, וכן אישה נוספת עם ילדה הפעוט. המקדח נפל על הדס, קבר אותה תחתיו ומחץ אותה, וכן נפל על גופה של חנה גאולה.

השתיים, תושבות מודיעין עילית, חולצו על ידי מכבי האש, הובהלו לבית החולים ושם נקבע מותן. לשתי הנשים האחרות ולתינוק נגרמו חבלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר