ירי בנגמ"ש ובטוויטר

חברי הקואליציה מציגים: חילופי מהלומות

המשבר הקואליציוני החריף בא לידי ביטוי גם בהתכתשויות בטוויטר בין חברי הקואליציה, השרים וחברי הכנסת. זה התחיל בליברמן, נמשך בבנט ואוחז כרגע במירי רגב וסמוטריץ' (בארץ)

רגב ובנט, הבוקר (צילום: Marc Israel Sellem, פלאש 90)

המשבר הקואליציוני החריף בא לידי ביטוי גם בהתכתשויות בטוויטר בין חברי הקואליציה, השרים וחברי הכנסת.

אמש, היה זה שר הביטחון אביגדור ליברמן שצייץ כי "בחיים, יש רגעים שבהם צריך ללכת עם מה שאתה מאמין ולא עם מה שכדאי או משתלם. זהו בדיוק הרגע".

הבוקר, שר החינוך נפתלי בנט נכנס חזיתית בנתניהו וצייץ: "אדוני ראש הממשלה נתניהו: כל עוד תפעל לטובת מדינת ישראל, אנחנו נמשיך להיות מאחוריך. אם תפיל ממשלת ימין ותוביל לבחירות מיותרות למטרות פרסונליות, תאבד אותנו".

שרת התרבות מירי רגב התייצבה להגנת ראש הממשלה כעבור מספר שעות וצייצה: "נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ"ש ושכחת מהי אחוות לוחמים!".

בתגובה לרגב, צייץ ח"כ בצלאל סמוטריץ': "הדבשת מירי. הדבשת. כאשר דיבררת בחגיגיות את גירוש 8000 תושבי גוש קטיף, זכרת מה זו אחוות לוחמים? מציע שנתנהל עניינית ולא נחלק ציונים אחד לשני".

בתגובה, צייצה שוב רגב לבנט, וכתבה: "בנט, אני לא יריתי אז בתוך הנגמ"ש הצה"לי וממליצה לך היום שלא לירות בתוך הנגמ"ש הקואליציוני. מציעה שתבדוק אצל ינון מגל ואלי אוחנה מה הם חושבים על "אחוות לוחמים" אצלכם...".

קודם לכן, צייץ סמוטריץ': "צריך לומר את זה בצורה ברורה: בחירות עכשיו יהיו הפיכה שלטונית מצד רשויות "אכיפת החוק". הטרפת הפוליטית שנקלענו אליה, בניגוד לרצון רוב הציבור שמרגיש בצדק שהרוב טוב במדינה, היא תוצר של האכיפה הסלקטיבית שלא ראויה לאמון הציבור. שלטון החוק מעולם לא היה מנוגד כל כך לעם ולאינטרס הציבורי".

בתגובה, צייצה מירב בן ארי מ'כולנו': "א. אין קשר לרשויות אכיפת החוק אלא דווקא לרוהמ, שרים רלוונטיים וסגן שר הבריאות. אין הפיכה שלטונית או כל אירוע הזוי אחר, יש אי הסכמות ואני מקווה שנגיע לפתרון ואם לא, נלך לבחירות. ב. ועוד משהו, אתה וראש המפלגה שלך לא מדברים מדי פעם? כי נראה לי שכל אחד מכם נמצא באזור זמן אחר וזה מוזר".

ח"כ יהודה גליק מ'הליכוד', התייחס למשבר וכתב: "א. הקדמת הבחירות בעת הזאת תעלה למדינה מיליארדים של שקלים ללא כל סיבה. בלי קשר לעובדה שזה גורם להפלת ממשלת ימין עם כל הסכנות שבכך.

"ב. אין שום לחץ: לתקציב יש זמן עד דצמבר, לחוק הגיוס יש זמן עד ספטמבר. ג. לכולם ברור שצריך להעביר את התקציב וחוק גיוס וזה יקרה. בקיצור אין כל סיבה לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר