הושלמה ההשתלטות

תקף שני שוטרים וזוג קשישים והתבצר בביתם

גבר מעורער בנפשו תקף שני שוטרים באמצעות מסור ופצע אותם קל. לאחר מכן נמלט, פצע זוג קשישים באורח קשה וקל והתבצר בביתם - עד שהימ"מ הצליח להשתלט עליו (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה באדר תשע"ח | 12.03.18
זירת ההתבצרות (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הבוקר (שני) התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על אדם חשוד כבן 30, המתנהג מוזר ומנסה להיכנס אל בית החולים 'בני ציון' בחיפה.

צמד שוטרים שהגיע למקום הותקף על ידי החשוד, כאשר השוטר נפצע בראשו מפגיעת מסור (ידני) שהיה בידי התוקף.

השוטרת ביצעה ירי באוויר והחשוד נמלט מהמקום. השוטר והשוטרת נפצעו קל וסובלים מחבלות וחתכים בראש, כתוצאה מהתקיפה באמצעות המסור.

כוחות משטרה פתחו בסריקות על מנת לאתר את החשוד ולעצור אותו ובמשטרה הבהירו כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני וככל הנראה מדובר באדם המעורער בנפשו.

כעבור זמן קצר אותר החשוד כשהוא מתבצר באחד הבתים בעיר לאחר שפצע את בעלי הבית - שני קשישים, שפונו לקבלת טיפול רפואי.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו אל הבית, ובתום הערכת מצב שקיים מפקד תחנת חיפה, נצ"מ אמיר גולדשטיין, הצליחה יחידת המשא ומתן של משטרת ישראל להתלט על האירוע ולעצור את החשוד.

ממד"א נמסר כי "סמוך לשעה 09:30 נמסר למד"א מרחב כרמל על שני נפגעים בדירה ברחוב החשמונאים בחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק טיפל בנפגע כבן 80 ופינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלת ראש. נפגעת נוספת כבת 80 פונתה במצב קל לבית החולים בני ציון כשהיא סובלת מחבלות בגפיים".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר