פשרת מתווה חוק הגיוס

השרה רגב: "אני מודה למועצת גדולי התורה; הם הוכיחו אחריות"

שרת התרבות מירי רגב, המקורבת לראש הממשלה, הודתה היום לחברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שהסכימו בסוף לאשר את מתווה הליך חקיקת "חוק הגיוס". צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריה של השרה רגב (צילום: אבי רבינא, כיכר השבת)

בטקס שמתקיים כעת (שני) במשרד התרבות, במלחה שבירושלים, התייחסה השרה מירי רגב (ליכוד) למתווה הפשרה שהושג אמש בין המפלגות החרדיות לבין נתניהו.

השרה, המקורבת לראש הממשלה, אמרה בפתח דבריה: "אני מודה למועצת גדולי התורה על כך שהיא אישרה אתמול את המתווה של חוק הגיוס, ושלא נצביע עליו ב-3 הצבעות במושב הזה אלא גם במושב הבא".

"אני חושבת שהציבור החרדי הוא חלק בלתי נפרד מהציבור הלאומי. זה התחיל בברית של שני ה'מנחם'ים - מנחם בגין ומנחם פרוש - בשנת 1977, אז הפך הציבור החרדי להיות חלק מהציבור הלאומי".

רגב הוסיפה: "אני מאוד שמחה על כך. אני חושבת שיש לשני הציבורים הרבה מאוד ערכים משותפים, ודרך משותפת: אהבת הארץ, אהבת התורה כמובן ואהבת החברה הישראלית".

"יש לנו ברית משותפת ואני מאוד שמחה שבהחלטה המאוד חשובה הזאת והאחראית של מועצת גדולי התורה הם החליטו ללכת לקראת פשרה".

השרה רגב (צילום: Alex Kolomoisky , פלאש 90)

"כרגע הכדור נמצא בצד של ליברמן", ניתחה שרת התרבות, "ואני מקווה שגם הוא יוכיח מנהיגות ואחריות, וכך נגיע למצב שבו היציבות הקואליציונית תמשיך עד סוף שנת 2019, כפי שאמר ראש הממשלה שהוא רוצה להגיע לבחירות במועדן, בנובמבר '19, אבל אי אפשר עם קואליציה של 61. היינו בסרט הזה. זו קואליציה לא מתפקדת, היא מקרטעת".

לדבריה, "אנחנו רוצים קואליציה חזקה, שתמשיך לעשות טוב לחברה הישראלית בתחומים רבים, שאת אחד מהם אני יפרוס בפניכם עכשיו", וכאן עברה רגב להכרזה על הקצאת תקציבי ענק לאירועי תרבות וספורט במגזר החרדי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר