בעקבות המשבר

כחלון מרגיע: לא נאפשר לטרפד את תוכנית מחיר למשתכן

בעקבות המשבר הפוליטי סביב אישור חוק הגיוס והאיום באי הצבעה על תקציב המדינה, שר האוצר משה כחלון מנסה להרגיע ואומר כי התוכנית מחיר למשתכן - לא תטורפד (פוליטי)

(צילום: מתוך הטלגרם של כחלון)

בעקבות המשבר הפוליטי סביב אישור חוק הגיוס והאיום באי הצבעה על תקציב המדינה, שר האוצר ויו"ר 'כולנו' משה כחלון מנסה להרגיע את זוכי מחיר למשתכן ואומר כי התוכנית לא תטורפד.

כחלון פנה לזוגות הצעירים בטלגרם ובעמוד הפייסבוק שלו ואמר כי "בעקבות המשבר הפוליטי האחרון קיבלנו פניות ממאות הורים וזוגות צעירים שחוששים בנוגע להמשך תוכנית מחיר למשתכן. בסוף החודש הזה יהיו כ-53 אלף זוגות שאוחזים בזכות לרכוש דירה במחיר הוגן באזור שבו בחרו".

"אני רוצה להרגיע אתכם", המשיך כחלון, "כל זמן שאנחנו בממשלה, בממשלה הזאת או בממשלה הבאה, לא נאפשר לטרפד את התכנית הזאת שעבדנו עליה קשה מאוד.

"במשרד השיכון, משרד האוצר ומטה דיור השקיעו אלפי אנשים מיליוני שעות ומיליארדי שקלים כדי שתוכנית מחיר למשתכן תצליח. לא נאפשר לטרפד אותה".

כחלון הוסיף ואמר: "אני פונה גם לאנשים שעדיין לא זכו, הזוגות הצעירים שממתינים: גם בממשלה הבאה נמשיך את התוכנית, כל זמן שמפלגת כולנו ואני חלק מהממשלה, נמשיך לטפל בזוגות הצעירים ולוודא שתוכלו לרכוש דירה במחיר הוגן ולא במחיר מופקע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר