ה"מבוקש" נאבד

איבד את הזכרון והרשת חשפה את זהותו

פרצופו האמיתי של האיש המסכן שאיבד את הזיכרון ונשדד ואותר בגבול בין קמבודיה לתאילנד התגלה בזכות פוסט ויראלי שפורסם בפייסבוק וסייע באיתור זהותו של האיש (מעניין)

(צילום: פייסבוקAnucha Tippon)

הפוסט שפורסם בפייסבוק וגרף 5,500 שיתופים, קרא לגולשים ברחבי העולם לסייע במציאת זהותו של אדם אלמוני שלא יידע לומר דבר על זהותו.

את הפוסט פרסם אנוצ'ה טיפון ובו כתב: "האם אתם מכירים את האיש הזה? הבחור הזה נמצא כרגע בגבול בין קמבודיה לתאילנד. שוטרי הגבול ניגשו אליו. הם תישאלו אותו ומהר מאוד הבינו שהוא חולה, הוא פונה לבית החולים המקומי ושם הסתבר כי הבחור האלמוני סובל משכחה ואפילו את שמו ומאיזו מדינה הוא הגיע, איננו זוכר".

בפוסט כתב טיפון שמאחר והאדם האלמוני גם נשדד כמה ימים לפני כן, אין ברשותו אף מסמך שיכול היה לסייע בחשיפת זהותו.
הפוסט שקרא לסייע בחיפושים
טיפון שביקש לעשות חסד עם האלמוני האומלל ביקש מהגולשים לשתף את הפוסט, בכדי שיגיע כמה שיותר רחוק מתאילנד וכך הוא יוכל להגיע לקרובי משפחה שיוכלו לזהות אותו. "אנחנו חייבים לנסות את כל המדינות מאחר ונראה שיש לו מבטא אירופאי, אנחנו חושבים שהוא אירופאי אך אני לא בטוח בכך", כתב.
אבל החסד שניסה לעשות טיפון, התברר כנזק לא קטן עבור האלמוני שהתברר כבעל עבר לא הכי חלק.
מספר גולשים גילו כי האיש המסכן ממש דומה לתמונת בחור אחר שהתפרסמה תחת הכותרת "מבוקש" והופצה על ידי מספר גורמי אכיפה.
לאיש המבוקש קוראים דריוש פיפשצה והוא מגיע מפולין. בהודעת האזהרה שפורסמה באופן רשמי בתאילנד נכתב: "אזהרה לכל אלו השוהים בדרום-מזרח אסיה. היזהרו מדריוס פישצה, גנב השודד את חבריו. הוא גנב 5,000 דולר מזוג פולני, ואז הזמין חבר מפולין רק כדי לגנוב ממנו 600 יורו ועוד כמה מאות דולרים. הוא מבוקש על ידי משטרת תאילנד ופולין".
הודעת רשויות החוק
הגולשים שהידקו את הקשר בין השנייים החלו להגיב על הפוסט ולעגו לגורלו של האיש המסכן שרק לפני מספר ימים הפך אנשים אחרים למסכנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר