דיברה נגד נתניהו וח"כ דרשה שתסולק מהכנסת

חברת הכנסת שקראה החודש לחרדים "סחטנים", דרשה מקצין הכנסת להרחיק מהמשכן חברת ליכוד שהעזה לפנות לראש הממשלה בקריאה שלא ציפינו לשמוע מחברת ליכוד (חדשות)

נאווה בוקר (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

חברת הכנסת נאוה בוקר מהליכוד, הודיעה כי נתנה הוראה למשמר הכנסת להוציא את חברת הליכוד לה נתנה חברת הכנסת בוקר, אישור כניסה למשכן. סיבת המיגור - בראיון שהעניקה לערוץ הכנסת קראה חברת הליכוד לראש הממשלה בנימין נתניהו לפרוש מתפקידו.

בהודעה רשמית מטעמה של חברת הכנסת בוקר, נכתב "הבוקר פנתה אליי חברת הליכוד אסנת מידן בבקשה להיכנס לכנסת ישראל. כמובן שאישרתי את כניסתה ברצון. הגברת אסנת מידן הלכה לערוץ הכנסת וקיימה ריאיון בתכנית אולפן פתוח. ריאיון בו השתלחה בראש הממשלה היקר שלנו בנימין נתניהו. לדבריה 'על נתניהו לפרוש מתפקידו'".

"ברגע שח"כ בוקר שמעה על ריאיון הבלע של מידן היא פנתה אל קצין הכנסת ודרשה את הוצאתה המיידית ממשכן הכנסת. ברגעים אלה מוצאת מידן אחר כבוד מהמשכן על ידי משמר הכנסת. חבריי לליכוד, יש לנו מספיק אויבים בחוץ. אין מקום לגיס חמישי בתוך הליכוד", מסרה בוקר.

זאת לא הפעם הראשונה החודש שבוקר מתפרסמת בשל ידיעה שערורייתית. לפני כשבוע העניקה בוקר ראיון לרשת ב' ותקפה את החרדים בפראות: "המשבר הזה נראה רציני, בהחלט. החרדים חוששים שאם התקציב יאושר אז מה שיקרה זה שהקואליציה לא תעביר את חוק הגיוס. אני חושבת שזה ממש מיותר לגרור את אזרחי המדינה לבחירות כאלה, מיותרות. יש פתרון לכל דבר".

בוקר תקפה והוסיפה: "אני ברמה האישית חושבת שלא יתכן שמפלגה שיש לה שישה מנדטים תנהל את המדינה, פעם אחר פעם, בסחטנות. כן, אני מדברת על יהדות התורה, הם נוהגים בסחטנות, זה פשוט לא יתכן. אני מעריכה ומכבדת את התורה שלנו, אבל יש מסלולים שיכולים לאפשר להם ללמוד וגם לתרום בצה"ל או בשירות לאומי".

בוקר שכנראה חוששת מבחירות הוסיפה: "לא חושבת שצריכים ללכת לבחירות שעולים מיליונים למדינה, אני חושבת שהבעיות הללו ניתנים לגישור. אין טעם להוביל לבחירות, אפשר ליישם את ההמלצות של ועדת פלסנר בזמנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר