רגעי הכרעה במשבר הקואליציוני

איילת שקד נגד נתניהו: 'הפלת הממשלה - טעות היסטורית'

במערכת הפוליטית נעשים מאמצים אחרונים כדי למנוע הליכה לבחירות מוקדמות. אך בנתיים, שרת המשפטים שקד מאשימה את נתניהו במשבר ומזהירה כי הפלת הממשלה זו טעות היסטורית (ארץ)

שקד ונתניהו (ארכיון. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במערכת הפוליטית נעשים הבוקר (שלישי) מאמצים אחרונים כדי למנוע הליכה לבחירות מוקדמות ופיזורה של הכנסת ה-20, כשנה וחצי לפני המועד המקורי.

בנתיים, שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) מפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו על המשבר והזהירה אותו מפני הפלת הממשלה.

"מדובר במשבר מדומה", צייצה שקד בחשבון הטוויטר, "ראש הממשלה, להפיל ממשלת ימין על כלום ושום דבר זו תהיה טעות היסטורית דומה בממדיה להפלת ממשלת שמיר ב-1992".

הבוקר, יתקיים בוועדת השרים לחקיקה דיון בערר שהגישה השרה סופה לנדבר (ישראל ביתנו) על חוק הגיוס ולאחר שהוא יאושר בשנית הוא יעלה להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת.

במקביל, אישר יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לאופוזיציה להעלות היום להצבעה את החוק לפיזור הכנסת. הצעת החוק קובעת כי הבחירות יתקיימו בתוך 90 יום.

כחלק מהמאמצים לפתור את המשבר שוחח אמש ראש הממשלה נתניהו עם שר הביטחון ליברמן, אך עד כה ללא מוצא לאור התעקשותו של ליברמן שלנדבר תצביע במליאה נגד החוק, מה שיביא לפיטוריה ובעקבות כך לפרישת ישראל ביתנו מהקואליציה, ומנגד התעקשותו של נתניהו שלא לקיים ממשלה בה חברים רק 61 חברי כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר