הרשת סוערת: המרדף המשטרתי פוברק?

צעיר אמריקני נמלט משוטרים אך השאיר אצלם את הדבר הכי אישי שלו. השוטר פרסם תמונה שלו והזמין את הצעיר לקחת את האבידה שלו מ... תחנת המשטרה. אך האם כל זה המצאה?(בעולם)

(צילום: מתוך פייסבוק)

רשאד קולמאן, צעיר אמריקני, נמלט משוטר שביקש לעצור אותו, אך תוך כדי מבצע ההימלטות הפיל קולמאן את מכשיר האייפון שלו, ומי שמצא אותו היה לא פחות מאותו שוטר שרדף אחריו.

השוטר משיקגו ממנו הצליח החשוד להימלט שש על הניצחון הקטן, צילם תמונת סלפי והעלה אותה לחשבון הפייסבוק של החשוד, תוך שהוא מזמין את הפושע הנמלט לאסוף את המכשיר האבוד מתחנת המשטרה.

מאז שהפוסט עלה הוא צבר 100,000 שיתופים ומספר דומה של לייקים – והרשת גועשת. אך ייתכן ומאות אלפי הגולשים נפלו לפייק ניוז אמיתי תוצרת אמריקה.

אתרי תקשורת אמריקניים טוענים כי "קליפורניה 26", הכתובת המופיעה בפוסט שייכת למחלקת הענישה של מחוז קוק בשיקגו, אך המדים אותם לובש השוטר שבתמונה אינם תואמים; ובכלל - האדם שבתמונה הוא כנראה פטריק מקווין, קצין משטרה מדנבר, קולורדו.

דבר מוזר נוסף עליו העירו גולשים רבים הוא ששם המשתמש עדיין קיים בפייסבוק, הגולשים טענו כי אם קולמן באמת נמלט, למה הוא לא מוחק את התמונה ואת החשבון שלו?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר